??????????

Tags:    delphi

Jeg ved ikke helt om det er her eller under artikler men kommer der ikke snart nogle der gider at hjælpe os som er nybegyndere i dette fag som Delphi programering hvis en af jer gider at hjælpe mig gider i ikke kontakte mig på min mail: k.kallesen@wanadoo.dk jeg vil så gerne i gang med nogle seriøse programmer til et skole bevis til en af mine lære. der vil blive givet nogle point skal vi sige............................... 150 point til det der gider hjælpe mig!!!

På forhånd TAK

2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #710 @ 26.01.02 19:23
<quote>Jeg ved ikke helt om det er her eller under artikler men kommer der ikke snart nogle der gider at hjælpe os som er nybegyndere i dette fag som Delphi programering hvis en af jer gider at hjælpe mig gider i ikke kontakte mig på min mail: k.kallesen@wanadoo.dk jeg vil så gerne i gang med nogle seriøse programmer til et skole bevis til en af mine lære. der vil blive givet nogle point skal vi sige............................... 150 point til det der gider hjælpe mig!!!

På forhånd TAK</quote>

Hej

Først og fremmest, hvis du virkelig vil være god til at programmere bliver du nødt til at ruste dig med tålmodighed. Du lærer det ikke fra dag til dag.

På internettet er der en side der hedder www.programmersheaven.com, der indeholder en masse
om forskellige programmeringssprog. Der er også tutorials.
En anden mulighed er at låne en bog der hedder Programkonstruktion med Delphi.
Som starter med at du laver små programmer, og lidt efter lidt kommer du til at
lave større og større programmer.
Husk: at øvelse gør mester, du bliver nødt til at prøve igen og igen. Lav fejl... og lær af dem.
Så vil du en dag blive god til at programmere. GOOD LUCK!!!!

MF

User
Bruger #121 @ 17.01.02 22:18

Altså, der er en delphi-artikel, der vist nok hedder "Start med Delphi" skrevet af Fepe! Den er faktisk ganske god til at begynde med...

...og måske skulle du også være lidt mere tålmodig! Man kan ikke lige starte med programmering den ene dag, og den anden dag være igang med et nyt Windows!!! :-) Derefter kan man godt forske lidt i det selv....Det var hvad jeg gjorde!!

Esben
esben.pape.selsing@skolekom.dk[Redigeret d. 17/01-02 22:24:55 af Esben]

t