Hjælp med fejl på side...?

Tags:    asp.net

Hej,

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor jeg ikke kan se den nederste del af denne side:

Fold kodeboks ind/udKode 


Ved godt at det er en lidt stor side, men kan absolut ikke se hvorfor browseren ikke vil vise den sidste bjælke nederst på siden...!???

Når jeg har det hele i et HTML dokument og fjerner mit Form-tag fra koden kan jeg sagtens se den... Er helt lost...!

Nogen der kan hjælpe mig med dette?

Mvh. Jonas

[Redigeret d. 23/04-04 03:15:47 af Jonas Midstrup]



6 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
du må kun bruge én form i forbindelse med din side, du har tre


Det er ikke helt rigtigt. Man kan kun have en serverside form. De to andre forme er ikke server side, så det burde ikke betyde noget.

Prøv evt. at validere din side. http://validator.w3.org . Så kan det være at du får nogle værdifulde hints. Alternativt, placer et link til siden, det er betydeligt nemmere at sige hvad der kan være galt når man kan se fejlen.

Men bortset fra det, så er mit umiddelbare bud at du mangler en td, eller /td et eller andet sted. Det er også muligt at din form overlapper to tabeller. for eksempel:

Fold kodeboks ind/udKode 


Addendum: Din serverside form (index) start tag er i en table, end tag er i en anden. Det er ikke så smart.
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk


[Redigeret d. 04/05-04 10:35:25 af Thomas Due]



du må kun bruge én form i forbindelse med din side, du har tre

http://msdn.microsoft.com/msdnmag/issues/03/05/CuttingEdge/default.aspx

måske det kan hjælpe...

Casper



du må kun bruge én form i forbindelse med din side, du har tre

http://msdn.microsoft.com/msdnmag/issues/03/05/CuttingEdge/default.aspx

måske det kan hjælpe...

Casper



Det var et meget godt bud... :) Jeg prøvede at fjerne de form-elementer helt fra siden som du sagde, så der kun er en form, men lige meget hjalp det... Må være noget andet...

Det er lige som om alt HTML stopper med at blive udført efter mine <asp : Panel> tags...

Mvh. Jonas

[Redigeret d. 23/04-04 13:00:47 af Jonas Midstrup]

[Redigeret d. 23/04-04 13:01:11 af Jonas Midstrup]



Man kan godt have flere forms på en side... dog kun én med runat="server"..

Hvilken teksteditor benytter du til at lave dit html.... aldrig har jeg set så mange udnødvendige tables ?

jeg prøver lige at kigge på det... men det ser ret uoverskueligt ud ...


/Jacob



Man kan godt have flere forms på en side... dog kun én med runat="server"..

Hvilken teksteditor benytter du til at lave dit html.... aldrig har jeg set så mange udnødvendige tables ?

jeg prøver lige at kigge på det... men det ser ret uoverskueligt ud ...


/Jacob



Jeg har fundet fejlen og fundet ud af hvorfor det ikke virkede... Jeg bruger (selvfølgelig) Notepad til mine HTML-koder... :)

Mvh. Jones



Man kan godt have flere forms på en side... dog kun én med runat="server"..

Hvilken teksteditor benytter du til at lave dit html.... aldrig har jeg set så mange udnødvendige tables ?

jeg prøver lige at kigge på det... men det ser ret uoverskueligt ud ...


/Jacob


Jeg har fundet fejlen og fundet ud af hvorfor det ikke virkede... Jeg bruger (selvfølgelig) Notepad til mine HTML-koder... :)

Mvh. Jones


Notepad er fint til HTML, hvis man holder styr på sine ting... da jeg smed dit kode ind i Dreamweaver som jeg selv benytter til design, har jeg aldrig i mit liv set så mange gule streger :)..

Men det er op til en selv selvfølgelig, men det er kun internet explorer der godtager de her fejl. Jeg ved godt mange bruger IE, men lad da de andre få en lige så god oplevelse af siden...


Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk



t