Fejl ved .aspx

Tags:    asp.net

Hej alle sammen! :P
Jeg er lige begyndt at rode lidt med en server. Men hvis jeg laver er en med .aspx så kommer der følgende fejl:
Fold kodeboks ind/udKode 


Ved i hvad der er galt???

Mvh.
Kasper Nielsen



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg mener at der er nogle bestemte rettigheder på dit skrivebord, de er sat af Windows, hvid du alligevel får fjernet dem, så skal du sørge for at dit .NET framework er installeret EFTER at du har installeret din IIS ellers er frameworket ikke installeret i IIS.

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Det ser ud som om du forsøger at tilgå en .NET fil der findes på skrivebordet. Det kan man ikke, du skal have din .aspx fil i dit virtual directory for at det kan lade sig gøre

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Den 03-07-04 16:08 skrev Brian Hvarregaard følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Det ser ud som om du forsøger at tilgå en .NET fil der findes på skrivebordet. Det kan man ikke, du skal have din .aspx fil i dit virtual directory for at det kan lade sig gøre

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)
-----------------------------------------------------------------------------
Ok... men hvis jeg nu har sat iis op til at kunne loade asp filer fra det for det kan den nemlig godt kan den så ikke også aspx filer??

Mvh.
Kasper Nielsen



Jeg ville også mene at om du får det til at virke eller ej, ville det ikke være optimalt at ligge roden på din IIS server på dit desktop, og giver Brian 100% ret - Brug en "hvilken som helst anden mappe", tager dog forbehold for andre system mapper :)


Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk



t