Refresh parent page uden at slette indhold i forms

Tags:    asp.net

Hej Udviklere..

Jeg har lavet et pop-up(javascript) vindue som tilføjer nogen ting til parent siden, og derefter refresher parent page. Problemet er at når siden refreshes forsvinder det der er indtastet i formen.. Er der nogen måde man kan undgå dette på ?

På forhånd mange tak.

Mvh.
Kenneth K.



Lad være med at refreshe.... :-)
Er der nogen speciel grund til du refresher, som jeg forstår dit spørgsmål så indsætter du blot data i en form, hvorfor refreshe? Det er da klart at den så renser alle felter, det gør den jo også når du loader din side.....

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



I fortjener en mere detaljere beskrivles.

I det popup vindue jeg åbner, uploader jeg en fil/filer. På parent siden skal man kunne se hvilke filer der er uploaded, så efter man lukker popup vinduet, skal brugeren kunne se hvilke filer der er uploaded uden selv at skulle refreshe siden.

Giver dette mening?

Filnavnet bliver gemt i en Session variable, som bliver formatere på parent siden. Og for at se de ændringer der er bliver lavet i popup vinduet er jeg nødt til at refreshe..



Du behøver vel ikke at refreshe, hvis du i stedet sætter den værdi af de filer der er oploaded fra uploadsiden så er du vel ude over det problem, eller hvad?

Alternativet kunne også være at POST dine filnavne til den side du refresher, men den er du vel ikke så meget for?

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)



Du behøver vel ikke at refreshe, hvis du i stedet sætter den værdi af de filer der er oploaded fra uploadsiden så er du vel ude over det problem, eller hvad?

Alternativet kunne også være at POST dine filnavne til den side du refresher, men den er du vel ikke så meget for?

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)


---------------------------------------------------------------------------------------

Jeg kan ikke se hvordan jeg skulle kunne sætte en variable på en side også bruge den på en anden side? Og når jeg har sat en variable, skal siden vel opdateres før variablens nye indhold bliver vist ? Eller er min tankegang i den helt forkerte boldgade?





Hej,

Har du eksperimenteret med ViewState?

--
Lasse



I fortjener en mere detaljere beskrivles.

I det popup vindue jeg åbner, uploader jeg en fil/filer. På parent siden skal man kunne se hvilke filer der er uploaded, så efter man lukker popup vinduet, skal brugeren kunne se hvilke filer der er uploaded uden selv at skulle refreshe siden.

Giver dette mening?

Filnavnet bliver gemt i en Session variable, som bliver formatere på parent siden. Og for at se de ændringer der er bliver lavet i popup vinduet er jeg nødt til at refreshe..


Hvorfor bruger du to vinduer, istedet for ét...? Med ét vindue kan du gøre brug af postback...

Vil gerne give dig kode eksempler. Men med fare for, at jeg rammer ved siden af dit problem, vil jeg i første omgang undlade det...

Koder du i C# eller VB...?

Venligst
Henrik



t