Dril min lærer

Tags:    programmering

User
Bruger #387 @ 14.09.01 10:57
Jeg går på en folkeskole hvor vi har en lidt kedelig "computer ekspert", jeg ville høre om i ved hvordan man kan drille ham lidt, uden at ødelægge noget selvfølgelig, med at logge ind på serveren. Uden at det program, secure it, kan opfange det.



<quote>Jeg går på en folkeskole hvor vi har en lidt kedelig "computer ekspert", jeg ville høre om i ved hvordan man kan drille ham lidt, uden at ødelægge noget selvfølgelig, med at logge ind på serveren. Uden at det program, secure it, kan opfange det.</quote>

Hvad er det lige at dit ønske om at cracke en server har med programmering at gøre? Brug dog hellere din energi på at udvikle noget software eller anden kreativ aktivitet, i stedet for at spilde folks tid.

/Data




Tja, Hvis du nu ikke har andet at tage dig til kan du jo prøve at wallpaper i dos mode

Tryk F8 under opstart og vælg kommando prompt

Find windows folder (normalt C:\\Windows)

Kør Edit win.ini

Desktop=xxxxxx

Ret det til et andet billedet

Jeg ved dog ikke om det kan opfanges af "secure it"

You should learn to code
Aaangel



<quote>Jeg går på en folkeskole hvor vi har en lidt kedelig "computer ekspert", jeg ville høre om i ved hvordan man kan drille ham lidt, uden at ødelægge noget selvfølgelig, med at logge ind på serveren. Uden at det program, secure it, kan opfange det.</quote>

Jeg kender det godt. (He-He). Jeg går selv på folkeskole, og jeg er erfaren i at lave rav i systemet. Du kan f.eks Ændre opstartsbilledet(Det, der kommer frem når Windows Åbnes).

Her er fremgangsmåden:

Start computeren i fejlsikret tilstand. Det gøres ved at trykke "F8" lige før Logoet kommer frem. Når Computeren er klar, så find filen: "Logo.sys" som ligger på "C:\\" (Placeringen kan variere, så hvis du ikke kan finde den der, så Søg efter den, hvilket kan gøres ved at trykke "F3". Ellers kan du også Bruge "Logow.sys". Det er muligt, at du skal ændre i mappeindstillingerne, så man kan se de skjulte filer. Det gøres i Indstillinger, Mappeinstillinger(når du har en mappe åbnet). Når du har fundet filen, skal du holde Shift-tasten nede, mens du højreklikker på den. vælg "Åbn med" i genvejsmenuen. Bladr ned til MSPaint, og dobbeltklik. Nu åbnes logoet i Paint. Så er det bare at ændre det som du har lyst.

Når du har færdiggjort dit kunstværk, skal du vælge Gem Som i Filer-menuen, og kalde den "Logo.sys"(Hvis ikke den selv foreslår det), Vælge "256 farvers bitmap" som filtype, og trykke Gem

Genstart computeren og nyd det!

Du kan også Skrive en lille Makro, som hver gang MS Word åbnes, skriver den:"Hej med dig, din kedelige computerekspert!" (eller lign.). Windows åbnes fejlsikret, og MSWord åbnes. Vælg Funktioner, Makro, Makroer(eller hvad det nu er, der står, der er en lille blå pil ud for). Skriv i feltet, der kommer frem: "AutoExec". Klik på Opret, eller Rediger, elle hvad det nu er, der står.
VB skulle nu gerne åbnes. Du skriver nu føgende kode mellem "Public Sub AutoExec" og "End sub":

Msgbox "Hej med dig, din gamle, grimme, kedelige computerlærer"

Luk VB. Du behøves ikke at gemme, det gøres automatisk. Prøv at starte Word, og se hvad der sker......

PS: er du interesseret i flere narrestreger, elle har du problemer, så sig endelig til.


Troels Tyndskid



På de computere hvor i har adgang kan du bare ændre på opløsningen, det flipper vores so-called "computer ekspert" ihvertfald ud over.



t