JavaScript

Tags:    programmering

Hej!
Jeg har endelig fået mig taget sammen til at lave en ordentlig hjemmeside og er begyndt at lære lidt JavaScript. Nu er jeg dog stødt ind i mit første problem :) :
Er det slet ikke muligt at tilføje et link i et TextArea felt?

Mvh. /Martin

martintaarn@hotmail.com



4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
User
Bruger #395 @ 22.09.01 15:22
<quote>Hej!
Jeg har endelig fået mig taget sammen til at lave en ordentlig hjemmeside og er begyndt at lære lidt JavaScript. Nu er jeg dog stødt ind i mit første problem :) :
Er det slet ikke muligt at tilføje et link i et TextArea felt?
</quote>

Er ikke helt sikker på hvad du prøver på. Kan du ikke beskrive problemet bedre, evt. med
eksempel på funktionalitet.



<quote>Er ikke helt sikker på hvad du prøver på. Kan du ikke beskrive problemet bedre, evt. med
eksempel på funktionalitet.</quote>

- Jamen, det kan jeg da godt. Det jeg prøver på er: ved et klik på en knap, ændres TextArea'ens indhold dvs. dens <quote>value</quote>. Og så er det bare at jeg ikke kan få den til at indsætte et ganske almindeligt link. Altså <pre><A HREF="side.htm">Et link</A></pre> uden at det blot bliver til ganske almindelig tekst. HOW?

Mvh. /Martin

mailto:martintaarn@hotmail.com



Hovsa! Har lige fundet ud af hvordan man IKKE skal skrive html-tags. :) Det her skulle være lidt bedre:

<quote>Er ikke helt sikker på hvad du prøver på. Kan du ikke beskrive problemet bedre, evt. med
eksempel på funktionalitet.

- Jamen, det kan jeg da godt. Det jeg prøver på er: ved et klik på en knap, ændres TextArea'ens indhold dvs. dens value. Og så er det bare at jeg ikke kan få den til at indsætte et ganske almindeligt link. Altså ‹A HREF="side.htm"›Et link‹/A› uden at det blot bliver til ganske almindelig tekst. HOW?

Mvh. /Martin

mailto:martintaarn@hotmail.com</quote>




Nå, jeg lukker den...



t