Programmering from scratch....

Tags:    programmering

Hvor starter jeg???

Havde tænkt mig at starte med Visual basic scripts eller lignende, men egenligt søger jeg vel noget i stil med "Programmering for dummies" I & II" på aftenskole. Geografi: Nordsjælland eller KBH.
(max ½-1 år, evt. også dagskole.)

Har simplethen for travlt, eller bliver forstyrret ca. 2. øjeblik, hvis jeg ikke er ude af huset og KUN skal koncentrere mig om at arbejde med stoffet.

Det ville være fedt hvis det ikke kostede en million at deltage, så jeg kunne få min dead beat chef til at punge op.

:-)

Anna






2 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvor starter jeg???

Havde tænkt mig at starte med Visual basic scripts eller lignende, men egenligt søger jeg vel noget i stil med "Programmering for dummies" I & II" på aftenskole. Geografi: Nordsjælland eller KBH.
(max ½-1 år, evt. også dagskole.)

Har simplethen for travlt, eller bliver forstyrret ca. 2. øjeblik, hvis jeg ikke er ude af huset og KUN skal koncentrere mig om at arbejde med stoffet.

Det ville være fedt hvis det ikke kostede en million at deltage, så jeg kunne få min dead beat chef til at punge op.

:-)

Anna



Well jeg synes personligt at du skal holde dig laaangt væk fra Visual Basic, og i stedet tage fat i delphi ( www.borland.com ) da det er gratis. når du har downloadet det, kan du jo starte med at læse de artikler der er her på udvikleren.dk, og evt. søge på www.google.com efter nogle flere artikler... og husk at hvis der er evt. spørgsmål så tøv ikke med at spørge her på forummet...
-
Aloha - Er du fresh???



Hvor starter jeg???

Havde tænkt mig at starte med Visual basic scripts eller lignende, men egenligt søger jeg vel noget i stil med "Programmering for dummies" I & II" på aftenskole. Geografi: Nordsjælland eller KBH.
(max ½-1 år, evt. også dagskole.)

Har simplethen for travlt, eller bliver forstyrret ca. 2. øjeblik, hvis jeg ikke er ude af huset og KUN skal koncentrere mig om at arbejde med stoffet.

Det ville være fedt hvis det ikke kostede en million at deltage, så jeg kunne få min dead beat chef til at punge op.

:-)

Anna




Hej

Siden du nu siger aftenskole, så kom jeg til at tænke på de aftenskole kataloger, der er kommet ind af døren for noget tid siden. Jeg har lige bladret dem igennem, og kan se at KKA (Københavns Kursuscenter og Aftenskole, www.kka.dk, 33 30 66 88) tilbyder et Java kursus og to VB kurser. De ligger i omegnen af 2000kr. stykket. Jeg kender intet til hverken kurserne eller KKA, kom bare i tanke om at jeg havde set dem, da jeg bladrede kataloget igennem.

/data





t