Forum til ARRIVA diskussion

Tags:    programmering

Hej derude!

Jeg skal bruge et brugervenligt forum som man kan skrive i uden at man skal have en profil, log-in eller lignende (som f.eks. på www.jarre.net).
Jeg er ikke selv den store ”programmerings-haj”, men jeg har fundet en server som understøtter PHP og MySQL og håber at kunne finde en person som ville kunne hjælpe mig med programmeringen.

Den side som forumet skal programmeres til er en helt ny side (har lige designet den i aften) omhandlende det meget medie-omtalte ARRIVA selskab. Da jeg selv er ramt af deres elendige tog afgange og ved hvor meget passagererne snakker om ARRIVA tænkte jeg at et hjemmeside med netop dette emne kunne være en rigtig god idé.

Jeg håber at der er nogle ”programmerings-hajer” som vil hjælpe mig med dette projekt! Jeg skal gerne give nogle af disse UPs hvis det har nogen interesse. Jeg har 1000 og skal gerne udlodde dem til den programmør som give mig det perfekte forum. På hjemmesiden vil jeg selvfølgelig også nævne personens navn!

Designer-skitsen som jeg indtil videre har lavet kan ses på hjemmeside adressen: arriva.1go.dk

Med venlig hilsen
Mogens Møller



1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg vil gerne lave/hjælpe dig med det men du kan jo skrive til spectrum@mail.dk ang. hvis det skal ha' et design som du selv vil lave
- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET



t