usynlighed

Tags:    programmering

Jeg har et program skrevet i perl. Jeg vil gerne have det til at starte når computeren starter, men uden at man kan se dos-vinduet. Det skal altså køre lidt lige som udvClient. Jeg har fået at vide at det ikke kan lade sig gøre i perl, men så tænkte jeg på om man kunne lave det som et underprogram til et usynligt program.

Er der nogle kloge hoveder derude der kan lave sådan noget til mig?

det program der skal køres er:

C:\\Perl\\bin\\perl.exe C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\mrtg C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\MRTG.CFG



2 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har et program skrevet i perl. Jeg vil gerne have det til at starte når computeren starter, men uden at man kan se dos-vinduet. Det skal altså køre lidt lige som udvClient. Jeg har fået at vide at det ikke kan lade sig gøre i perl, men så tænkte jeg på om man kunne lave det som et underprogram til et usynligt program.

Er der nogle kloge hoveder derude der kan lave sådan noget til mig?

det program der skal køres er:

C:\\Perl\\bin\\perl.exe C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\mrtg C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\MRTG.CFG



Hvad hvis du piper outputtet ud til en fil istedet for på skærmen

C:\\Perl\\bin\\perl.exe C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\mrtg C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\MRTG.CFG > logfil.log




Jeg har et program skrevet i perl. Jeg vil gerne have det til at starte når computeren starter, men uden at man kan se dos-vinduet. Det skal altså køre lidt lige som udvClient. Jeg har fået at vide at det ikke kan lade sig gøre i perl, men så tænkte jeg på om man kunne lave det som et underprogram til et usynligt program.

Er der nogle kloge hoveder derude der kan lave sådan noget til mig?

det program der skal køres er:

C:\\Perl\\bin\\perl.exe C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\mrtg C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\MRTG.CFG


Hvad hvis du piper outputtet ud til en fil istedet for på skærmen

C:\\Perl\\bin\\perl.exe C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\mrtg C:\\mrtg-2.9.25\\bin\\MRTG.CFG > logfil.log


Det virker ikke. Vinduet er der stadigvæk

Det er et program der henter nogle oplysninger og gemmer dem i en fil hvert femte minut



t