Eggdrop bot med login og notice funktion

Tags:    programmering

jeg har brug for en eggdrop bot der skal køre på en linux maskine.. Den skal kunne følgende: Man skal kunne logge ind på den via et auth lidt alla Q. Når en person logger ind på den skal den person kunne msg den f.eks /msg Bot PcW mandag kl. 19. mod ToC. Pooh, Og når personen så skriver sit navn så er man added. Når folk kommer ind på den kanal som botten er på skal den give et notice f.eks. pcw mandag klokken 19 vs ToC gamers = pooh, u9k, osv. alle dem som har meldt sig på.

Alle dem som har login kunne tilføje sig.. NOGEN SOM KAN HJÆLPE MIG ?

Skal lige siges. jeg har aldrig lavet noget i det sprog. så jeg ved intet om det.. jeg er ligeglad med om det er en færdig bot der bare skal finpudses lidt eller om der er nogen der kan hjælpe mig med at få den nye lavet lidt .[Redigeret d. 08/03-03 11:39:20 af Brian]



1 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg har brug for en eggdrop bot der skal køre på en linux maskine.. Den skal kunne følgende: Man skal kunne logge ind på den via et auth lidt alla Q. Når en person logger ind på den skal den person kunne msg den f.eks /msg Bot PcW mandag kl. 19. mod ToC. Pooh, Og når personen så skriver sit navn så er man added. Når folk kommer ind på den kanal som botten er på skal den give et notice f.eks. pcw mandag klokken 19 vs ToC gamers = pooh, u9k, osv. alle dem som har meldt sig på.

Alle dem som har login kunne tilføje sig.. NOGEN SOM KAN HJÆLPE MIG ?

Skal lige siges. jeg har aldrig lavet noget i det sprog. så jeg ved intet om det.. jeg er ligeglad med om det er en færdig bot der bare skal finpudses lidt eller om der er nogen der kan hjælpe mig med at få den nye lavet lidt .[Redigeret d. 08/03-03 11:39:20 af Brian]


For det første..Til dem der ikke kender til eggdrop hvor i den vide verden skulle de vide at Eggdrop er lavet i TCL fra ?

For det andet..Færdig bot ? En eggdrop er jo en færdig bot ?
Du kan evt. proppe scriptet StormBot på så kan man logge ind og alt det der...
www.stormbot.org
Du ligger bare filen stormbot-beta.tcl i din eggdrop/scripts/ mappe også i det hoveddir finder du din config fil og nederst skriver du
source scripts/stormbot-beta.tcl
Sådan gør du :-)



t