brevfletning til email i word 2000

Tags:    programmering

ja, desperationen driver mig til at forsøge dette forum.

Min arbejdsgiver har nu skiftet til win/Office 2000, og dette har givet mig en del problemer med brevfletning til email. En funktion, som slet ikke er tilgængelig i 2000. (Der står nok så nydeligt at det afhænger af systemet, om denne feature er tilgængelig, men der står bare ikke noget om, hvordan eller hvor i systemet begræsningen er...)

Postkilde i Access,
hoveddokument i Word
Fletning via Outlook.

Mangel: mulighed for at vælge "flet til" "elektronisk post" ...

Håber nogen kan /gider hjælpe med dette problem...

med venlig hilsen
Anja




4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Bliv medlem (gratis) hos kandu.dk.

Der er en del snak om flet og brev-flet i Word 2000 .. det må have relevans.

Her er en af dem:

http://www.kandu.dk/dk/spg/1755

Du går bare ind på http://www.kandu.dk/ og söger efter flet i Teknologi emnet (en dropdown).

Der er en del inlæg så mon ikke nogen har en lösning?
Jeg har ikkelæst dem for man skal være medlem .. derfor foreslog jeg dig det i starten af min text ;).



ja, desperationen driver mig til at forsøge dette forum.

Min arbejdsgiver har nu skiftet til win/Office 2000, og dette har givet mig en del problemer med brevfletning til email. En funktion, som slet ikke er tilgængelig i 2000. (Der står nok så nydeligt at det afhænger af systemet, om denne feature er tilgængelig, men der står bare ikke noget om, hvordan eller hvor i systemet begræsningen er...)

Postkilde i Access,
hoveddokument i Word
Fletning via Outlook.

Mangel: mulighed for at vælge "flet til" "elektronisk post" ...

Håber nogen kan /gider hjælpe med dette problem...

med venlig hilsen
Anja

Den er med i min Word2000. Den er godt nok på engelsk, men jeg er overbevist om at den er med i den danske (har forsøgt at gætte mig til hvad det vil hedde på dansk).

I tools menuen (sikkert funktioner på dansk) er der et punkt der hedder mailmerge (brevfletning). Hvis du vælger det, kommer der en 3-trins guide, der hjælper dig til at vælge datakilde m.m. i sidste punkt (den store "Merge" (flet) knap). Når du trykker på den åbnes en dialog, hvor du i Merge To (flet til) kan vælge Electronic mail (elektronisk post). Jeg har aldrig brugt det til noget, så jeg ved ikke om det er det du leder efter, men giv det et forsøg.

/data




Nå .. der har du været ;)



Nå, jeg har fundet ud af det selv, så jeg skal da lige ha point!

Jeg manglede at installere servicepacks...

Anja



t