Test mit lil proggy

Tags:    programmering

<< < 12 > >>
Yes så skal der testes lidt :p - Det er kun lyd afdelingen der virker på nuværende tidspunkt, fordi det er ligesom noget jeg arbejder på...

Hent det her: www.phplink.dk/bmp/getfile.php?mode=BMP&dversion=0.0.8&version=Udvikleren.dk

Der er også en 0.0.9 , men den er ret ustabil med en masse bugs.
Dén kan du hente senere hvis du vil, bare brug opdatering tingesten i Hjælp menuen

[Redigeret d. 31/10-03 12:00:23 af Brian Nielsen]



16 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hey meget fedt design!
Jeg lavede lige en liste, og da jeg trykkede på play, virkede det ikke.
Jeg bad så om, en liste på sangene, og trykkede på play, men det virkede stadig ikke!
Det virkede først, da jeg dobbelt klikkede på en sang.
Jeg prøvede så at stoppe den, og trykke på play. Og ja, det virkede....
Fedt nok! Men når man laver den lille (mini player) så er det lidt svært at finde den :D
Når jeg så har lagt den min tray, kan jeg ikke få den til at komme frem...
Hvordan gør jeg deT?
Med Venlig Hilsen: CHadi




MEN, hav syns i? Ved godt det stadig er lidt buggy, men det er jo kun v 0.0.8 - der er lang vej til 1.0.0 :)


der mangler tiden på hvor lang filen er og din trakbar kan jo ikke bruges men ellers et kanont program og enormt god design.

-------------------------------------------------------
My name is Johnny and i am Funny and have a lots of Money. ;-)



Måske skulle jeg lige sige hvad det egentlig er for et program (glemte jeg lige først).
Nå, men det er en medie afspiller der, når den er færdig, gerne skulle kunne afspille musik filer, video og cd'er.
Den bruger DirectX direkte til at afspille lyden med, og derfor er der ikke (endnu) en equaliser til at få den bedste lyd frem. Så det skal gøres fra lyd egenskaberne.

Anyways, sig din mening om designet, brugervenligheden - Og dit OS :)



User
Bruger #55 @ 28.10.03 15:33
Anyways, sig din mening om designet, brugervenligheden - Og dit OS :)


Jeg har lige testet det på Windows XP, min første tanke var WOW, det er et flot interface det må jeg sige, jeg kunne heller ikke se nogen fejl i funktionaliteten.
Jeg kan dog ikke få den spille video, men går ud fra det ikke er færdig endnu :)

Kaspar



Mjjaaa, den fejl har jeg lige overset :) Lige nu skal man dobbelklikke på playlisten for at få afspillet en sang, det må jeg hellere få rettet inden jeg glemmer det :)

Kan du ik få den frem igen efter den er hoppet ned i tray? Yups jeg ved godt at det er lidt af en vanskelig menu der kommer dernede fra, men jeg arbejder på en ny.
Bare klim på resume, så skulle den gerne hoppe frem igen



User
Bruger #55 @ 28.10.03 15:54
Hvilket program har du forresten brugt til at lave alt det flotte grafik i?

Kaspar



Photoshop selfølgelig :) - Jeg har arbejdet med det i snart 3 år nu, dog kunne jeg godt lave det bedre, men jeg er nu mest interesseret i at få nogle funktioner ind i svinet



User
Bruger #55 @ 28.10.03 16:02
Photoshop selfølgelig :) - Jeg har arbejdet med det i snart 3 år nu, dog kunne jeg godt lave det bedre, men jeg er nu mest interesseret i at få nogle funktioner ind i svinet


Det var også mest for min egen skyld jeg spurgte om grafik program :)
En anden lille ting er, hvorfor kan man ikke både shuffle og repeate?



Shuffle kører listen igennem hele tiden uden at stoppe, så derfor er det ikke nødvendigt at bruge repeat (som bare køre listen igennem en efter en, og starter forfra)



SYGT NICE DESIGN!!!!

men hvordan fanden får man den gfx man laver i photoshop ind i delphi ?
Hvordan kommer der en final release ?

ps. ser ud til at erstatte mit winamp når det er færdigt

- SpeC - #SpeC.DK @ Q-NET



<< < 12 > >>
t