web login

Tags:    programmering

Hejsa !

jeg er på herrens mark for jeg ved ikke om det er her jeg kan søge hjælp men jeg har brug for hjælp - håber i kan hjælpe mig

jeg vil gerne have på min hjemmeside et login hvor man skal indtaster et brugernavn samt password så kun dem som har det kan komme ind og se visse sider på hjemmesiden.

Men da jeg ikke aner så meget om programering så er jeg nød til at høre om der er nogen her som kan hjælpe mig med hvordan jeg skal gøre det !

Det skal siges at jeg bruger front page til at redigere min hjemmeside !

på forhånd tak !

hilsen Karsten skov



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal bruge et serverside-script.

Hvis du ikke vil programmere vil jeg anbefale ASP.NET. Jeg kender ikke så meget til det ud over ½ times foredrag, og har aldrig selv prøvet frontpage, men de to er vist begge drag n' drop.

[Redigeret d. 08/12-03 20:02:42 af Jesper Kristensen]



Du skal bruge et serverside-script.

Hvis du ikke vil programmere vil jeg anbefale ASP.NET. Jeg kender ikke så meget til det ud over ½ times foredrag, og har aldrig selv prøvet frontpage, men de to er vist begge drag n' drop.

[Redigeret d. 08/12-03 20:02:42 af Jesper Kristensen]



Det du mener er Microsofts nye værktøj de fortalte om til Matrix aften?
Det hedder jo godt nok ikke ASP.NET, men jeg kan selvfølgelig ikke huske navnet, hehe :-)

--
Ronni Egeriis - squirrel development: http://sqdev.dk/



ASP.NET 2 aka Widbey

ja, det er den jeg mener. går ud fra at en 2'er ligner forgængeren.

[Redigeret d. 08/12-03 20:24:08 af Jesper Kristensen]



ASP.NET 2 aka Widbey

ja, det er den jeg mener. går ud fra at en 2'er ligner forgængeren.


Nu er Whidbey altså ikke udkommet endnu. Og den er ikke sat til release før tidligst engang iløbet af 2004 (formodentlig omkrin Q2).
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk



ASP.NET 2 aka Widbey

ja, det er den jeg mener. går ud fra at en 2'er ligner forgængeren.


Nu er Whidbey altså ikke udkommet endnu. Og den er ikke sat til release før tidligst engang iløbet af 2004 (formodentlig omkrin Q2).
--
Thomas Due
Software developer
udvikleren.dk - ASP redaktør
tdue@mail.dk

men tænkte at den må ligne v1 ??



t