Så må godt i teste igen

Tags:    programmering

<< < 123 > >>
[Redigeret d. 10/12-03 03:25:10 af Brian Nielsen]

[Redigeret d. 10/12-03 16:09:39 af Brian Nielsen]



21 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
1)Det med coverbilledet virker ikke! Jeg har prøvet både MP3 og WMA filer og det kommer ikke!
2)Hvis man har trykket på en knap og så slipper musetasten over f.eks. luk-knappen og derefter slipper...lukker programmet. Det kan være irriterende hvis man skruer op og så slipper musen den knap!
3)Der står ikke længden på WMA-filer. Kun hvor lang tid den har varet indtil videre
4) Den kan ikke hente wma tags, så der står ingen oplysninger om nummeret.
5) Hvis man holder musen nede når man trykker på volume slideren og så bevæger musen væk derfra, kan man skrue op og ned ved bare at bevæge musen
6) Hvis man flytter programmet, skifter til "Mini-player" og så maksimerer programmet igen, hopper programmet ind i midten igen!
7) Hvis man afspiller WMA-filer, kan man ikke bruge "baren" til at spole frem i nummeret!

Det var lige hvad jeg har fundet af småfejl. Ellers et godt program! Er det lavet i Delphi???

[Redigeret d. 08/02-04 08:15:56 af Jonas (Decko)]



Nice program, hvad er det lavet i? Hvis man laver den til miniplayer, og så flytter den og maksimerer den igen, hopper den ind i midten! Ellers rigtig nice!



Hov, skulle lige ændre et pat alvorlige fejl jeg lige fandt . tsk tsk
Her er linket så, hvis der er andre det vil teste lidet :::

http://www.phplink.dk/hosting/bmp/getfile.php?mode=BMP&dversion=0.0.8SE%20Build%207&version=Udvikleren.dk

[Redigeret d. 08/02-04 04:08:35 af Brian Nielsen]



Den 08-02-04 08:09 skrev Jonas (Decko) følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
1)Det med coverbilledet virker ikke! Jeg har prøvet både MP3 og WMA filer og det kommer ikke!
2)Hvis man har trykket på en knap og så slipper musetasten over f.eks. luk-knappen og derefter slipper...lukker programmet. Det kan være irriterende hvis man skruer op og så slipper musen den knap!
3)Der står ikke længden på WMA-filer. Kun hvor lang tid den har varet indtil videre
4) Den kan ikke hente wma tags, så der står ingen oplysninger om nummeret.
5) Hvis man holder musen nede når man trykker på volume slideren og så bevæger musen væk derfra, kan man skrue op og ned ved bare at bevæge musen
6) Hvis man flytter programmet, skifter til "Mini-player" og så maksimerer programmet igen, hopper programmet ind i midten igen!
7) Hvis man afspiller WMA-filer, kan man ikke bruge "baren" til at spole frem i nummeret!

Det var lige hvad jeg har fundet af småfejl. Ellers et godt program! Er det lavet i Delphi???

[Redigeret d. 08/02-04 08:15:56 af Jonas (Decko)]
-----------------------------------------------------------------------------

1: Coverbilledet er ikke lavet færdigt endnu, og derfor ikke aktiveret i denne version :)
2: Det kigger jeg lige på
3: I øjeblikket arbejder jeg på bedre 'fil-info' på ogg. wma. wav & asf filer - Det vil så fungere på samme måde som mp3 filer
4: Læs #3
5: Det er et kendt problem, og jeg aner ikke hvad det skyldes. Indtil videre er det kun dig og mig der har oplevet det (så videt jeg ved), men det skal helt klart rettes!
6: Det skal den gøre... Jeg arbejder dog på noget 'gem position' (som du også kan se virker allerede nu, i ini filen), hvorefter den så ikke behøver at poppe op i midten af skærmen.
7: Læs #3



Meeen jeg har dog en test version, hvor cover billedet virker (sådan da ..)
Men det er buggy, og egentlig temmeligt gammelt. Men hvis du vil prøve, så skriver du bare :)



Den vil jeg egentlig gerne se.



Den kan hentes her: http://www.phplink.dk/temp/bmp_test.exe
Koden er sendt til din indbakke



heh, du kan vel godt se at den er lidt buggy ?



Ja. Det kunne jo være smart hvis programmet kunne tage billeder fra mappen hvor musikken er i. Ligesom Win Media Player! Men det er vidst en anelse sværere! Dit update system er også ret smart. Som jeg kan se forbinder programmet til en webside. Men hvordan kan websiden vide hvilken version af programmet man har? Er der bare lavet flere forskelllige dokumenter?

Skal man egentlig have en tilladelse af Microsoft hvis man bruger "Desgined for Mic. WinXP"-logoet?

[Redigeret d. 15/02-04 08:54:49 af Jonas (Decko)]



Billedet bliver jo hentet fra en mappe .. Forstår ikke lige hvad du mener? :)
Websiden er programmeret i PHP, og så sender programmet sådan set bare en variabel til PHP siden, hvorefter den så kigger om der er en opdatering klar.

Logoet ... Har jeg bare smidt ind, da jeg selv sidder og tester på en XP maskine.
Hvis Microsoft er utilfredse, så kan jeg da slette den igen :p



<< < 123 > >>
t