<quote>Hej Udviklere
Fed side, kunne ikke lade være med at tilmelde mig

Jeg tænkte på om det ikke kunne være fedt med en .NET section ? Hvor vi C# testers kunne dele noget viden

/Daniel Møller</quote>
Hvad med Perl? Hvad med Linux Shell scripts? Hvad med [indsæt navn på sprog]? Inden vi bruger en masse plads på en masse sprog, burde vi måske undersøge, om der overhovedet er et grundlag (læs: en passende mængde interesserede brugere) for at oprette en gruppe. Jeg foreslår, at vi bruger denne tråd til at skrive de sprog/emner vi bruger/er interesserede i, så vi kan se hvor mange der er interesserede i hvert emne. Selvf. skal Daniel have sin C# eller .NOT (eller hvad det nu hedder) gruppe, hvis der er udviklere nok der interesserer sig for det, men hvis han er den eneste, eller de er en 2-3 stykker, kunne man jo spørge sig selv om der er et grundlag for at oprette en gruppe (og bruge diskplads på det). Det kunne jo også være at der var 50 Fortran udviklere derude, der gerne ville have en gruppe, men ikke var klar over, at der var så mange der interesserede sig for det.
Mine interesse-områder er (i tifældig rækkefølge):
Delphi/Kylix (når jeg engang får fat i den).
Java
C/C++
Perl
MySQL (Hvorfor skal det i øvrigt blandes med PHP? Må jeg stille sprøgsmål om MySQL i forb. med Perl i den gruppe?)
Linux-programmering (Ikke noget specielt sprog. Kan puttes ind under C/C++ eller Delphi(Kylix) eller hvad man nu vil, alt efter sprog. Men hvis der er udviklere nok vil der hurtigt blive forvirring i grupperne om hvilket OS man snakker om).
/Data