Fejl i eForums?

Tags:    udvikleren.dk

Hejsa,

Det nye Udvikleren.dk ser sgu godt ud, men der er lige en lille ting, som
måske/måske ikke kan rettes. (Jeg aner ikke en pind om PHP, sååå ....)

Hvis man indsætter en URL i en post her, og der er en underscore i adressen,
stopper linket ved den underscore. Se eksempel i min post i tråden om
TCoolBar og TMainMenu i Delphi forumet.

Ville lige sige det videre, og så kunne man jo evt. bruge denne tråd til nyopdagede
fejl og mangler?

---

Thomas
tdue@mail.dk



Hej Thomas...

>Det nye Udvikleren.dk ser sgu godt ud

Mange tak :-)

>Hvis man indsætter en URL i en post her, og der er en underscore i adressen,
stopper linket ved den underscore.

Jeps, så det godt! Det er noget med den ereg der bruges, den skal vist liiige rettes lidt til.

>Ville lige sige det videre, og så kunne man jo evt. bruge denne tråd til nyopdagede fejl og mangler?

Jeps, gør endelig det! Det er klart nemmest for mig hvis jeg har alle fejl/kommentarer samlet et sted!


--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Et par ting.

1) Man kan ikke se på forsiden, om man er logget ind, og jeg kan ikke finde nogen login-box (eller også er det bare godt gemt).

2) Hvorfor kan man ikke logge ind med sit brugernavn i stedet for det der åndsvage tal? Navnet er meget nemmere at huske, og det kan da kun dreje sig om et tabelopslag at finde det.

/Data




Hej data...

>1) Man kan ikke se på forsiden, om man er logget ind, og jeg kan ikke finde nogen login-box (eller også er det bare godt gemt).

Hmmmm, laver det nok så man i hvert fald kan se om man er logget ind, og evt. hoppe til login siden.

>2) Hvorfor kan man ikke logge ind med sit brugernavn i stedet for det der åndsvage tal? Navnet er meget nemmere at huske, og det kan da kun dreje sig om et tabelopslag at finde det.

Se data, den slags spørgsmål stilles vist kun af dem der er for dovne til at læse http://www.udvikleren.dk/bignews.php4, som jeg nævner i nyhederne, endda som "bør læses" :-)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



t