Bog anmeldelse en idé.......

Tags:    udvikleren.dk

User
Bruger #280 @ 03.08.01 13:22
Hej

Når nu det hele lige har fået et friskt pust og folk gerne vil have ting som Linux og så videre tilføjet, var det så ikke en idé at lave en anmeldelse af hvor folk får deres viden fra.
..Og ja selcfølgelig kommer en del herfra :-).

Men jeg kunne godt tænke mig hvis der evt. kom et forum, hvor folk kunne anmelde bøger de har erfaring med, så man kunne se lidt om hvilke der er værd at ofre lidt penge på.

Man kan med bøger som med online toturials hurtigt farer vild, forskellen er bare at man ofte når at bruge en masse penge..

Med venlig hilsen
Rasmus Christensen



2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<snip bøger>

Don't worry, jeg går stadig og tænker over den helt rigtige bog sektion til Udvikleren :-). Det skal være lidt mere end bare et forum, men det skal klart være noget med anmeldelser, og ikke 2 linier med "Jeg synes det er en god bog osv". Der bliver også ratings og kommentarer fra andre der har læst bogen. Det skal nok blive godt, jeg skal bare lige lave det, og så de 24 andre projekter jeg har gang i for tiden :-)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



<quote>Hej

Når nu det hele lige har fået et friskt pust og folk gerne vil have ting som Linux og så videre tilføjet, var det så ikke en idé at lave en anmeldelse af hvor folk får deres viden fra.
..Og ja selcfølgelig kommer en del herfra :-).

Men jeg kunne godt tænke mig hvis der evt. kom et forum, hvor folk kunne anmelde bøger de har erfaring med, så man kunne se lidt om hvilke der er værd at ofre lidt penge på.

Man kan med bøger som med online toturials hurtigt farer vild, forskellen er bare at man ofte når at bruge en masse penge..

Med venlig hilsen
Rasmus Christensen</quote>


God idé. Jeg vil som start sige, at min viden om Linux kommer ved at læse en del online-dokumentation. Det være sig diverse FAQ'er, HOWTOs og dokumentation til diverse programmer. Derudover er jeg MEGET glad for bøger fra O'Reilly. De er gode, til tider direkte morsomme, og uden for meget udenoms-snak.

/Data



t