Profil billede...

Tags:    udvikleren.dk

User
Bruger #4 @ 05.08.01 19:02
Hej Kasper,

Jeg ville lige se hvordan det dersens profil billede virkede så jeg lavede lige lidt sjov med mit TQ billede...

Men til min skuffelse blev billedet "presset" eller "strukket" da jeg havde "uploadet" det... Hvorfor nu det?!?

MVH
Ossi



User
Bruger #238 @ 05.08.01 19:12
>Men til min skuffelse blev billedet "presset" eller "strukket" da jeg havde "uploadet" det... Hvorfor nu det?!?

Nu kan/vil jeg ikke svare på Kaspers vegne, men jeg regner da med at han har sat fast bredde/højde på profil billedet... Han har vist bare ikke skrevet hvad den højde/bredde er.

---
Thomas Johansson
prencher@mymail.dk



Hej Ossi...

>Men til min skuffelse blev billedet "presset" eller "strukket" da jeg havde "uploadet" det... Hvorfor nu det?!?

For at undgå at folk uploader kæmpe store billeder eller lignende, så har jeg fastsat en størrelse på 120x150, jeg havde bare lige glemt at skrive det! Det er rettet nu!!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



User
Bruger #4 @ 05.08.01 19:46
<quote>Hej Ossi...

>Men til min skuffelse blev billedet "presset" eller "strukket" da jeg havde "uploadet" det... Hvorfor nu det?!?

For at undgå at folk uploader kæmpe store billeder eller lignende, så har jeg fastsat en størrelse på 120x150, jeg havde bare lige glemt at skrive det! Det er rettet nu!!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster</quote>

Det er bare OK!

jeg laver et nyt :)

MVH
ossi




t