Indlæg i pensionsalderen

Tags:    udvikleren.dk

Hej

Jeg kiggede lige forbi Delphi-siden og så, at der ligger en del åbne tråde, hvor sidste posting er snart en måned gammel. Hvordan undgår vi, at der hober sig en masse gamle tråde op, hvor forfatteren ikke har fået taget sig sammen til at afslutte og uddele point?

Mit forslag er, at når der er gået en måned siden sidste posting skal den oprindelige poster fratrækkes de udlovede points (evt. lidt mere som straf for at være sløv), og gives til den der er kommet med det bedste svar, eller deles, hvis der er flere.

/Data



Hej data...

>Jeg kiggede lige forbi Delphi-siden og så, at der ligger en del åbne tråde, hvor sidste posting er snart en måned gammel. Hvordan undgår vi, at der hober sig en masse gamle tråde op, hvor forfatteren ikke har fået taget sig sammen til at afslutte og uddele point?

Ja, det er virkelig irriterende. Det mest åndsvage er at man allerede får fratrukket pointene i det øjeblik man poster sit spørgsmål, så man kan altså ligeså godt give dem til en eller anden!

>Mit forslag er, at når der er gået en måned siden sidste posting skal den oprindelige poster fratrækkes de udlovede points (evt. lidt mere som straf for at være sløv), og gives til den der er kommet med det bedste svar, eller deles, hvis der er flere.

Well, det er jo sådan set også en meget god ide, men det kræver at en eller anden skal kigge tingene igennem, og så vælge hvem der har givet det bedste svar. Den person vil jo nok blive mig, og det vil jeg nok gå og blive lidt irriteret over. Jeg mener hvor svært kan det være at afslutte sin tråd?

Det ville måske være smartere at der blev sendt en mail til den person der har startet tråden, når den er x antal dage gammel? Eller hvad synes i?

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



<quote>
Well, det er jo sådan set også en meget god ide, men det kræver at en eller anden skal kigge tingene igennem, og så vælge hvem der har givet det bedste svar. Den person vil jo nok blive mig, og det vil jeg nok gå og blive lidt irriteret over. Jeg mener hvor svært kan det være at afslutte sin tråd?
</quote>

Det er ikke svær at afslutte sin tråd, men det er bare lige at få det gjort, jeg tror det vil være en god ide at lukke tråden efter en måned uden aktivitet, helt automatisk, så kan man jo samle de overskydne point i en pulje eller sådan noget og bruge det til velgørenhed :) fx. som premie til forskellige ting (konkurrencer, bonus, mm.)

<quote>
Det ville måske være smartere at der blev sendt en mail til den person der har startet tråden, når den er x antal dage gammel? Eller hvad synes i?
</quote>

Tjoe....men det er jo ingen garati for at personen lukker sin tråd

Mvh.
Mads




t