seneste indlæg

Tags:    udvikleren.dk

Hej
Jeg tror ikke "seneste indlæg" listen på forsiden fungerer helt efter hensigten. Ifølge listen, som den så ud sidst jeg kiggede, skulle sidste indlæg være fra 4/9, men der er flere indlæg fra både 5/9 og 6/9 i Delphi gruppen.

/data



<quote>Hej
Jeg tror ikke "seneste indlæg" listen på forsiden fungerer helt efter hensigten. Ifølge listen, som den så ud sidst jeg kiggede, skulle sidste indlæg være fra 4/9, men der er flere indlæg fra både 5/9 og 6/9 i Delphi gruppen.

/data</quote>

Den her kom med. Kan det være fordi den glemmer at tage spørgsmål/svar med, og kun tager kommentar-indlæg? (oprindelige kommentarer, ikke kommentarer til spørgsmål)

/Data




Hej data...

Listen viser de seneste tråde, ikke seneste indlæg. Det er nok derfor :-)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



<quote>Hej data...

Listen viser de seneste tråde, ikke seneste indlæg. Det er nok derfor :-)
</quote>

Jammen ville det ikke være en idé at ændre det til seneste indlæg? På den måde kan man hurtigt se om der er kommet nyt i de tråde man følger med i.

/Data



<quote>Hej data...

Listen viser de seneste tråde, ikke seneste indlæg. Det er nok derfor :-)
</quote>

Der står i øvrigt "seneste eforum indlæg" i overskriften. Jeg burde natuligvis have sagt mig selv at det betød seneste tråde og ikke seneste indlæg... :-)

/Data



Hej data...

>Der står i øvrigt "seneste eforum indlæg" i overskriften. Jeg burde natuligvis have sagt mig selv at det betød seneste tråde og ikke seneste indlæg... :-)

lol, ved det godt, håbede bare ikke du ville bemærke det :-)). Ej, jeg får det rettet!

>Jammen ville det ikke være en idé at ændre det til seneste indlæg? På den måde kan man hurtigt se om der er kommet nyt i de tråde man følger med i.

Det synes jeg faktisk ikke! "Seneste tråde" er primært ment som en slags teaser, så man hurtigt lige kan springe ind på en tråd der virker interessant. Personligt husker jeg nogenlunde hvor mange indlæg der er i de forskellige forums, og på den måde kan jeg så se, hvilke forums jeg skal hoppe ind i og tjekke efter nye indlæg.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



t