Smileys er tilbage!

Tags:    udvikleren.dk

Jeg har puttet Smileys på eForum, til dem der godt kan lide at bruge de små billeder, i stedet for de almindelige tekst smileys. Det er de samme som sidste gang der var smileys på Udvikleren, men for at genopfriske, er det altså de her tegnsammensætninger (skal skrives uden mellemrum) i skal bruge for at lave billede smileys :



:) = : )

:( = : (

:D = : D

:cool: = : cool :

:hot: = : hot :



Håber i får glæde af dem :D



--

Mvh.



Kasper (TSW)

Webmaster



<quote>Jeg har puttet Smileys på eForum, til dem der godt kan lide at bruge de små billeder, i stedet for de almindelige tekst smileys. Det er de samme som sidste gang der var smileys på Udvikleren, men for at genopfriske, er det altså de her tegnsammensætninger (skal skrives uden mellemrum) i skal bruge for at lave billede smileys :



:) = : )

:( = : (

:D = : D

:cool: = : cool :

:hot: = : hot :



Håber i får glæde af dem :D



--

Mvh.



Kasper (TSW)

Webmaster</quote>


Suk, jeg troede lige vi var sluppet for den gang pop. Kan du ikke lave en indstilling i setup'en, så man kan vælge poppet eller normal visning af smileys?

/Data



Hej data...

>Suk, jeg troede lige vi var sluppet for den gang pop. Kan du ikke lave en indstilling i setup'en, så man kan vælge poppet eller normal visning af smileys?

Jeg puttede dem faktisk på fordi jeg regnede med at de fleste syntes at de var meget sjove. Sådan har jeg det i hvert fald selv, selvom det ikke er altid jeg bruger dem i mine indlæg. Hvis der ikke er stemning for dem, kan jeg da fjerne dem igen, men jeg kan ikke se at de kan irritere så meget?? Det er jo trods alt ret små filer, og med mindre man direkte misbruger dem, så har man jo sjældent mere end en enkel eller to i sine indlæg! Men hvad siger i andre?

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



User
Bruger #4 @ 13.09.01 07:51
<quote>Hej data...

>Suk, jeg troede lige vi var sluppet for den gang pop. Kan du ikke lave en indstilling i setup'en, så man kan vælge poppet eller normal visning af smileys?

Jeg puttede dem faktisk på fordi jeg regnede med at de fleste syntes at de var meget sjove. Sådan har jeg det i hvert fald selv, selvom det ikke er altid jeg bruger dem i mine indlæg. Hvis der ikke er stemning for dem, kan jeg da fjerne dem igen, men jeg kan ikke se at de kan irritere så meget?? Det er jo trods alt ret små filer, og med mindre man direkte misbruger dem, så har man jo sjældent mere end en enkel eller to i sine indlæg! Men hvad siger i andre?

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster</quote>

Hej Kasper,

Jeg syntes da det er meget sjovt!!
Jeg stemmer for at de sal blive her!!

[.:Ossi:.]
--> Henrik Ossipoff Hansen
<-- InetSoft - We make your software!

Company: InetSoft
Mail: not yet!
Hjemmeside: not yet!

Mail: mailto:Henrik.Ossipoff.Hansen@skolekom.dk
Hjemmeside: http://www.2001115.thinkquest.dk



Jeg synes du skal lave en indstilling så man selv kan bestemme om de skal vises eller ej. Personligt er jeg helst fri for dem...




>Jeg synes du skal lave en indstilling så man selv kan bestemme om de skal vises eller ej. Personligt er jeg helst fri for dem...

Jo, det bliver jo nok den bedste løsning så! Jeg smider det på min todo liste, så i kan forvente en sådan feature "anytime" :D


--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



t