Sker ingen ting

Tags:    udvikleren.dk

User
Bruger #294 @ 28.09.01 12:26
Jeg synes der er ret dødt her på Udvikleren.dk

Til Kasper:
Jeg synes at Udvikleren.dk er et udemærket sted, godt design og funktionerne er også helt i top.
Men.... hvad hjælper det , når der ikke kommer så mange herinde på Udvikleren, som der gjorde sidste år - eller for bare et par måneder siden?

På Eksperten.dk´s Delphi-forum er der flere end på hele Udvikleren.dk -
selvom der er dårligt design på Eksperten.dk og ikke så mange funktioner på Eksperten.dk , som der er på Udvikleren.dk....
Så hvad med at lave noget reklame for Udvikleren.dk?

CyberLSN





User
Bruger #75 @ 28.09.01 17:21
<quote>Jeg synes der er ret dødt her på Udvikleren.dk
</quote>

Ikke for noget, men hvis du kigger på Vis online Udviklere er der faktisk næsten altid mere end 1, og tit 3-4-5 stykker. Såh... Der er da temmelig "levende"?!

Med venlig hilsen

Mikkel Bøg Clemmensen
mt.clemmensen@vip.cybercity.dk




Hej LSN...

>Jeg synes der er ret dødt her på Udvikleren.dk

Nåda! Jamen så kan du jo prøve at komme forbi lidt oftere :-). Du har kun været her lidt over 50 gange, hvor jeg snart har været her 400 gange :). Jo flere der er på siden, jo flere kommer der til. Sådan er det!

>Jeg synes at Udvikleren.dk er et udemærket sted, godt design og funktionerne er også helt i top.

Glæder mig at høre!

>Men.... hvad hjælper det , når der ikke kommer så mange herinde på Udvikleren, som der gjorde sidste år - eller for bare et par måneder siden?

Der kommer _langt_ flere besøgende end der fx gjorde sidste år. August og September måned var de bedste, rent besøgsmæssigt, indtil videre. Der er dog altid plads til flere, og jo flere besøgende, jo større glæde har jeg ved at gøre mere ved sitet! :)

>På Eksperten.dk´s Delphi-forum er der flere end på hele Udvikleren.dk -
selvom der er dårligt design på Eksperten.dk og ikke så mange funktioner på Eksperten.dk , som der er på Udvikleren.dk....

Eksperten.dk er et godt site, og har kørt i lang tid. De har også en langt større målgruppe end Udvikleren, så det er nok ikke så mærkeligt.

>Så hvad med at lave noget reklame for Udvikleren.dk?

Jamen det er da ikke mig der skal reklamere for Udvikleren mere, synes jeg? Det er da dig der skal huske at fortælle dine venner om sitet, og evt. reklamere for sitet på din hjemmeside :). Jeg har skam gjort meget for at promovere Udvikleren, nu er det jeres tur :D

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



t