Konkurrencer

Tags:    udvikleren.dk

Hej konkurrence-idé-skabere...

Det er en kanon idé med konkurrencer her på Udvikleren.dk, dog synes jeg, at det er for dårligt, at ikke alle kan deltage. Med det mener jeg, at hvis man ikke kan programmere i andet end fx PHP, så kan man ikke være med i den nuværende konkurrence! Jeg synes, at de kunne være mere åbne. I PHP kan man sagtens lave statistikker over sådan en fil - men når man skal aflevere en DLL-fil, så udelukker det nogle (incl. mig selv)! Hvad med også at tillade at give URL'en til en statestik samt at sende scriptet til jer???

/ Mikl - mikl@mikl.dk - www.mikl.dk



Hej konkurrence-idé-skabere...

Det er en kanon idé med konkurrencer her på Udvikleren.dk, dog synes jeg, at det er for dårligt, at ikke alle kan deltage. Med det mener jeg, at hvis man ikke kan programmere i andet end fx PHP, så kan man ikke være med i den nuværende konkurrence! Jeg synes, at de kunne være mere åbne. I PHP kan man sagtens lave statistikker over sådan en fil - men når man skal aflevere en DLL-fil, så udelukker det nogle (incl. mig selv)! Hvad med også at tillade at give URL'en til en statestik samt at sende scriptet til jer???



Da det skal være muligt at kunne teste alle løsningerne på den samme måde, så man sikrer at vilkårene er ens for alle, valgte jeg at kræve løsningen i form af en DLL fil. Det er selvfølgelig en skam at det udelukker nogen, men en DLL fil giver trods alt alle dem der benytter sig af c/c++/delphi/vb/etc mulighed for at deltage.
Desuden går konkurrencen jo ud på at lave den hurtigste løsning så et fortolket sprog som PHP vil næppe have en chance...

Men du skal da være velkommen til selv at arrangere en konkurrence, hvor alle kan deltage...Kasper har stadig nogle domæner til præmier tilovers :)




Det er skam ikke konkurrencen som sådan, jeg kritiserer - jeg synes, at det er KANON, at nogle arrangerer sådanne ting! Al ros til det.

Det jeg bare gerne vil have i fremtiden er, at alle skal kunne deltage, da det er mest fair (og desuden giver størst deltagelse).

Mht. hastigheden, så har du uden tvivl ret, men alle sprog har jo både fordele og ulemper, og dem gider vi ikke diskutere :)

/ Mikl - mikl@mikl.dk - www.mikl.dk




Det er skam ikke konkurrencen som sådan, jeg kritiserer - jeg synes, at det er KANON, at nogle arrangerer sådanne ting! Al ros til det.

Det jeg bare gerne vil have i fremtiden er, at alle skal kunne deltage, da det er mest fair (og desuden giver størst deltagelse).

Mht. hastigheden, så har du uden tvivl ret, men alle sprog har jo både fordele og ulemper, og dem gider vi ikke diskutere :)

/ Mikl - mikl@mikl.dk - www.mikl.dk



Jeg synes det er noget crap det du siger, man kan ik arrangere en udvikler konkurrence hvor alle kan være med, hvis du laver en hvor det gælder om at designe en hjemmeside, vil der være nogle som brokker sig over de ik ehar Photoshop?

Jeg synes det er noget pjat, der skal nok komme konkurrencer som du også kan være med i, men som sagt kan du jo selv arrangere en...?

Du kunne evt. lære c++/delphi etc. og være med? Konkurrencen giver - efter min mening - bare folk et mål med at lære fx delphi, men det synes du måske ikke?

- Ronni dér



Jeg kommer med noget brugbart feedback til din konkurrence. Du kritisere det feedback jeg kommer med, hvilket ikke er fair!

Hvordan mon man få slettet sin profil her på udvikleren.dk - det var da et forslag til en ny konkurrence... Hov, det er jo rigtigt, det er ikke alle, der kan være med...

Nu er det sådan, at jeg faktisk har skrevet i C/C++, men finder PHP skægere, mere brugbart osv. Du ved - forskellig smag![Redigeret d. 09/09-02 19:11:02 af Mikkel Andersen]



Ville bare sige undskyld, kom vist med lidt for meget vrede...

/*
Mikl
mikl@mikl.dk
www.mikl.dk

"Livet er for kort til ASP"

ICQ:
Stationære: 133439986
Bærbare: 159096501
*/



Ville bare sige undskyld, kom vist med lidt for meget vrede...

/*
Mikl
mikl@mikl.dk
www.mikl.dk

"Livet er for kort til ASP"

ICQ:
Stationære: 133439986
Bærbare: 159096501
*/



Ville bare sige undskyld, kom vist med lidt for meget vrede...

/*
Mikl
mikl@mikl.dk
www.mikl.dk

"Livet er for kort til ASP"

ICQ:
Stationære: 133439986
Bærbare: 159096501
*/



Ville bare sige undskyld, kom vist med lidt for meget vrede...

/*
Mikl
mikl@mikl.dk
www.mikl.dk

"Livet er for kort til ASP"

ICQ:
Stationære: 133439986
Bærbare: 159096501
*/



Ville bare sige undskyld, kom vist med lidt for meget vrede...

/*
Mikl
mikl@mikl.dk
www.mikl.dk

"Livet er for kort til ASP"

ICQ:
Stationære: 133439986
Bærbare: 159096501
*/

Grammofon plade ?
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???



t