Slet profil

Tags:    udvikleren.dk

Hvordan sletter man sin profil på dette site???

Det er ikke din skyld, Kasper. Men der er nogle pap-hoveder herinde, der ikke kan forstå ret meget - og bestemt heller ikke prøver! Det er en skam, når du nu har brugt så meget energi på dette site...

Udvikleren.dk har ikke samme "udstråling" og liv som engang!

Tak for denne gang.

/ Mikl - mikl@mikl.dk - www.mikl.dk



10 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan sletter man sin profil på dette site???

Det er ikke din skyld, Kasper. Men der er nogle pap-hoveder herinde, der ikke kan forstå ret meget - og bestemt heller ikke prøver! Det er en skam, når du nu har brugt så meget energi på dette site...

Udvikleren.dk har ikke samme "udstråling" og liv som engang!

Tak for denne gang.

/ Mikl - mikl@mikl.dk - www.mikl.dk

Hvis alligevel ikke skal bruge de ups til noget så kan du jo give dem til mig så jeg kan give dem vidre til folk jeg syns fortjener det ?
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???



Jeg regnede nu mest med, at Kasper skulle have dem...

Hvad siger du, Kasper? Svarer du?



Hej Mikl...

>Hvordan sletter man sin profil på dette site???

Der er ikke lige nogen funktion så du selv kan gøre det, men jeg kan naturligvis.

>Det er ikke din skyld, Kasper. Men der er nogle pap-hoveder herinde, der ikke kan forstå ret meget - og bestemt heller ikke prøver! Det er en skam, når du nu har brugt så meget energi på dette site...

Det synes jeg også! Jeg synes dog at det er endnu mere synd at folk som dig, der sagtens kan opføre sig ordentligt og bidrager til dette site, bliver drevet ud af den slags folk. Der er co-admins på sitet, så ser du ting der ikke burde være der, eller folk der ikke opfører sig ordentligt, så meld det her i dette forum. Eller, du kan selv blive co-admin (du virker som en man kan betro den slags opgaver), og hjælpe med at holde lidt bedre styr på tingene :)

>Udvikleren.dk har ikke samme "udstråling" og liv som engang!

Narj, alt udvikler sig jo! :)
Jeg synes dog ikke at det er en dårlig ting, men som du sikkert ved, er det jo umuligt at gøre alle glade! Personligt synes jeg at det er en god ting at Udvikleren bliver større, men jeg ved også godt at det måske også betyder at det bliver lidt mindre personligt end det var engang. Jeg har nogle ideer til hvordan dette gerne skulle blive meget bedre, som jeg håber på at lancere på et tidspunkt!

Jeg håber at du vil blive, i hvert fald lidt endnu! Det er altid surt at miste de brugere man rent faktisk synes om :)

>Tak for denne gang.

Selv tak, håber du bliver :)

P.S Skulle du, eller neuroman for den sags skyld, være i tvivl, så er det naturligvis ikke tilladt at give alle sine UP væk fordi man smutter :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Hej igen Mikkel...

Jeg regnede nu mest med, at Kasper skulle have dem... Hvad siger du, Kasper? Svarer du?


Lige meget hvad du beslutter skal du give disse point til dig selv når denne tråd ikke er aktuel mere. Hverken jeg eller andre skal have dem :)



--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Tak for denne gang.


Jeg kan ligesom Kasper kun sige at det ville være kedeligt at miste brugere som dig, jeg er selv co-admin her på sitet, og bruger tid på at holde pap-hovederne væk fra siden, dette kan være en svær opgave. Jeg håber absolut du vil blive hos os, og forsætte med at kæmpe, du er MEGET velkommen til at kontakte mig, hvis du ser noget der ikke burde være på udvikleren.dk eller ser en af pap-hovederne udfolde sig.

M.V.H.
Loke Dupont aka colde

Mail: me@colde.dk ICQ: 130413033 MSN: the_colde@msn.com IRC: #udvikleren.dk @ irc.quakenet.org WWW: http://colde.dk




Hej Kasper,

Jeg vil overveje det...

Det kunne endda værre, at det drev så vidt, at jeg kom med nogle forbedringsforslag / idéer til nye funktioner her på udvikleren.dk

Jeg vil overveje det...

Jeg skal nok lade være med at give de points til andre end mig selv.

/Mikl





Hey Mikl,
jeg er lidt ked af at læse du vil have din profil slettet. Jeg er co-admin, og føler mig lidt krænket :/
Der er dog ingen grund til at slette din profil med det samme. Du kunne evt. kontakte kasperTSW, eller mig med forslag om hvad der kunne blive bedre.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide noget om "pap-hovederne" :)

Med venlig hilsen
Martin Wolf



Hej Kasper,

Jeg vil overveje det...

Det kunne endda værre, at det drev så vidt, at jeg kom med nogle forbedringsforslag / idéer til nye funktioner her på udvikleren.dk

Jeg vil overveje det...

Jeg skal nok lade være med at give de points til andre end mig selv.


Jeg ville være glad for de nye forslag du måtte komme med, og ønsker dig hvis det sker, velkommen på teamet som co-admin.

// Loke




Forresten mikl, så ville jeg og mange andre blive glade hvis du kom på udvikler chatten en gang imellem, der er en hyggelig atmosfære, og man får nem kontakt til Kasper og andre co-admins

M.V.H.
Loke



Det var bestemt ikke meningen at krænke dig, Martin Wolf. Jeg var bare irriteret, men det ser ud til, at I har overtalt mig til at blive...

Det kan også være, at det er pga., at jeg har været en del væk fra udvikleren.dk her på det sidste. Jeg vil prøve at deltage mere, og komme med forslag osv. Det er bare en skam, at man har så mange lektier :)


/*
mikl
mikl@mikl.dk
www.mikl.dk

"Livet er for kort til ASP"

ICQ:
Stationære: 133439986
Bærbare: 159096501
*/



t