For dårligt

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Jeg vil bare sige at jeg synes at det er lidt små-dårligt at sh0rty vandt den konkurrence igår (skal ikke ses som et angreb på sh0rty!). Jeg kiggede lidt på de andre bud der kom ind, hvor af mange af dem var lavet med rigtig flot grafik. Men selvfølgelig, udfra grunden til at sh0rty vandt, er det da klart ham der skal vinde... For simpel var den. Og nej, jeg synes ikke at min skulle have vundet, da jeg slet ikke fik sendt den afsted (:/).

------------------
Rasmus gav dig PHP'en... Brug den.



Jeg vil bare sige at jeg synes at det er lidt små-dårligt at sh0rty vandt den konkurrence igår (skal ikke ses som et angreb på sh0rty!). Jeg kiggede lidt på de andre bud der kom ind, hvor af mange af dem var lavet med rigtig flot grafik. Men selvfølgelig, udfra grunden til at sh0rty vandt, er det da klart ham der skal vinde... For simpel var den. Og nej, jeg synes ikke at min skulle have vundet, da jeg slet ikke fik sendt den afsted (:/).


Flere af de andre var måske lidt mere julede, men var så til gengæld også mindre egnede til baggrundsbilleder. sh0rtys var, imo, klart det bedste bud på en brugbar baggrund, der er både julet og stilet på samme tid :). Jeg ved at både mansword og jeg, der tog beslutningen om hvem der skulle vinde, smed sh0rtys billede ind som baggrundsbillede på vores computere.. Personligt har jeg brugt Windows' standard baggrundsbillede siden jeg fik XP (over et år siden), så at få mig til rent faktisk at skifte, er lidt af en bedrift i sig selv :D

Jeg kan ikke rigtigt se at der skulle være noget dårligt i at sh0rty vandt?

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Jeg vil bare sige at jeg synes at det er lidt små-dårligt at sh0rty vandt den konkurrence igår (skal ikke ses som et angreb på sh0rty!). Jeg kiggede lidt på de andre bud der kom ind, hvor af mange af dem var lavet med rigtig flot grafik. Men selvfølgelig, udfra grunden til at sh0rty vandt, er det da klart ham der skal vinde... For simpel var den. Og nej, jeg synes ikke at min skulle have vundet, da jeg slet ikke fik sendt den afsted (:/).

------------------
Rasmus gav dig PHP'en... Brug den.


Er der ingen i denne verden der kan være glad på andres vejne, jeg syntes han
havde fortjent at vinde. Altså sh0rty.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Jeg har ikke et problem med at sh0rty vandt konkurencen(bruger selv det wallpaper nu), men jeg troede ikke det var fair at co-admins måtte deltage??

//Martin Wolf




men jeg troede ikke det var fair at co-admins måtte deltage??


Kan ikke rigtigt se hvad problemet i det skulle være? :)
Co-admins har ikke nogen fordele frem for alle andre mht. konkurrencer, såå?

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



jaah, det er jo nemt at sige. Men vi kan vel aldrig være HELT sikre vel?

//Martin Wolf



jaah, det er jo nemt at sige. Men vi kan vel aldrig være HELT sikre vel?


Sådan er livet jo! Jeg giver dig mit ord for at de ikke har nogen fordele (kan i øvrigt ikke helt se hvad de skulle være, men pyt nu med det) - hvis det ikke er godt nok, så er det synd for dig.. det kan jeg ikke gøre så forfærdelig meget ved :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Narj, jeg spurgte dog bare om det var fair...

//Martin Wolf



User
Bruger #80 @ 07.12.02 23:43
jaah, det er jo nemt at sige. Men vi kan vel aldrig være HELT sikre vel?

Sådan er livet jo! Jeg giver dig mit ord for at de ikke har nogen fordele (kan i øvrigt ikke helt se hvad de skulle være, men pyt nu med det) - hvis det ikke er godt nok, så er det synd for dig.. det kan jeg ikke gøre så forfærdelig meget ved :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster


Jeg synes simpelthen det er utroligt. Der er åbentbart ikke nogen her på udvikleren.dk der kan være glade på andres vegne. Det er næsten ligemeget hvilken beslutning KasperTSW og jeg tager, mht. til en vinder - så hører vi brok for det. Det er spild af tid, imo. Beslutningen bliver ikke lavet om.

Sh0rty's wallpaper er virkelig stilrent og stadig julet. Jeg har det stadig som baggrund, og fortryder ikke et sekund at det blev valgt som vinder.


>>>Mansword

realname: Daniel Kristensen



Mansword: Jeg har aldrig sagt sh0rty ikke skulle vinde... jeg spurgte bare om det er fair at have en coadmin med??

//Martin Wolf



User
Bruger #80 @ 07.12.02 23:48
Mansword: Jeg har aldrig sagt sh0rty ikke skulle vinde... jeg spurgte bare om det er fair at have en coadmin med??

//Martin Wolf


Martin, min kommentar var ikke knyttet til hverken dig eller nogen anden specielt, men generelt alle de udviklere der stortset har 'brokket' sig efter hver eneste konkurrence.

>>>Mansword

realname: Daniel Kristensen



<< < 12 > >>
t