I er squ langsomme !!!

Tags:    udvikleren.dk


1.
Kan det virkelig være rigtigt at i er flere dage (nogle gange over en uge) om at svare på "kontakt"?

2.
Jeg oprettede en "banner" for 1000 ups for over 14 dage siden, der er ikke sket en disse endnu.
Jeg forstod at i skulle godkende den først!.. Kan det virkelig være rigtigt at der går sååå lang tid
før at man høre fra jer ?

(Et noget sløvt foretagende, syntes jeg!)


/Duplex



<snip>brok</snip>
vedr. langsom respons: Nu er det sådan at udvikleren ikke er drevet af robotter, men mennersker med arbejde, skole, venner, kærester og så videre der også skal sættes tid af til. Udvikleren får også en god portion tid, ikke mindst fra Kasper. Hvis du har kigget rundt den seneste tid vil du se MANGE ændringer og tilføjelser, de har taget tid at designe, kode, beta-teste og så videre.
Vedr. banner bør du se din anden post om samme emne for svar.

ps.
"Et noget sløvt foretagende, syntes jeg!)" vs "Et gratis foretagende, drevet primært af EN person, der har kodet alt, debugget alt, svare på mails, aktiv i fora"
Vælg selv.

Mvh,

Thomas Nielsen




1.
Kan det virkelig være rigtigt at i er flere dage (nogle gange over en uge) om at svare på "kontakt"?

2.
Jeg oprettede en "banner" for 1000 ups for over 14 dage siden, der er ikke sket en disse endnu.
Jeg forstod at i skulle godkende den først!.. Kan det virkelig være rigtigt at der går sååå lang tid
før at man høre fra jer ?

(Et noget sløvt foretagende, syntes jeg!)


/Duplex


hmm.. Et sløvt foretagende? Siger du nok, men i forhold til udv.dk som sagt er EN mands værk, vil jeg ikke mene det er et sløvt foretagende. Tag nu foreksempel din profil, den er blevet opdateret flere gange i den seneste tid. Og artikel-systemet er også LIGE blevet forbedret. Så et sløvt foretagende synes jeg ikke ligefrem man kan kalde det!

btw, Andre udvikler-sites er drevet af store firmaer, som har folk til at arbejde på dem hele tiden. Dette site er et fritidsprojekt for KasperTSW.



t