Banner for UPS..Grrr(="%&/"(/¤"

Tags:    udvikleren.dk

1. Jeg har for over 14 dage siden lavet en banner (i mit ansigts fodsved), og brugt 1000 ups på
at få sat den på!

Der er ikke sket en skid endnu, jeg har ikke engang hørt fra jer !?


Så se lige her:
Jeg har tilføjet bannerrotation i toppen igen, samt en side hvor i kan læse om hvor genialt (og billigt) det er at annoncere på Udvikleren.dk :). Jeg vil ikke begynde at forklare hvorfor der igen er kommet bannere på, men jeg kan dog sige at det også snart vil gavne jer brugere :). Derudover har jeg fjernet muligheden for at bruge UP på reklame. Den blev praktisk talt ikke brugt (i er åbenbart ikke så vilde for at slippe jeres UP som jeg ellers havde regnet med :P), og desuden skal pladsen sandsynligvis snart bruges til andre ting. Den sidste ting er systemet til artikel-kommentarer, som jeg ikke vil skrive mere om her, da jeg har skrevet et helt opslag om det :). Det kan i læse om ude til højre, lidt længere nede. Det var alt for denne gang - fortsat god fornøjelse med Udvikleren.dk :)


Hmmm... I skulle skamme jer !


/Duplex



1. Jeg har for over 14 dage siden lavet en banner (i mit ansigts fodsved), og brugt 1000 ups på
at få sat den på!


Det har ikke kostet dig 1000 UP, da de først bliver trukket når (hvis) din reklame bliver godkendt. Og jeg tvivler på at du ikke kan bruge det banner til andre ting, så dit arbejde burde altså ikke være spildt :). Jeg beklager naturligvis den lange ventetid, men jeg kan desværre ikke nå ALT! :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



En side som udvikleren udvikler sig mærkeligt nok hele tiden. Da der ikke var så stor efterspørgsel som ventet efter plads i banner rotationen er denne plads nu udgået til fordel for andet der vil gavne sitet mere.
De 1000 UP du har sat:
1. Du har jo reelt ikke mulighed for at sætte dem da du har 960 UP.
2. De bliver først trukket når banneret bliver tilføjet.
Det er selvfølgeligt ærgeligt hvis du føler du har spildt din tid på at lave et banner, men det er jo ikke muligt at spørge samtlige 3000 brugere før hver ændring foretages.

Mvh,

Thomas Nielsen



1. Jeg har for over 14 dage siden lavet en banner (i mit ansigts fodsved), og brugt 1000 ups på
at få sat den på!

Der er ikke sket en skid endnu, jeg har ikke engang hørt fra jer !?


Så se lige her:
Jeg har tilføjet bannerrotation i toppen igen, samt en side hvor i kan læse om hvor genialt (og billigt) det er at annoncere på Udvikleren.dk :). Jeg vil ikke begynde at forklare hvorfor der igen er kommet bannere på, men jeg kan dog sige at det også snart vil gavne jer brugere :). Derudover har jeg fjernet muligheden for at bruge UP på reklame. Den blev praktisk talt ikke brugt (i er åbenbart ikke så vilde for at slippe jeres UP som jeg ellers havde regnet med :P), og desuden skal pladsen sandsynligvis snart bruges til andre ting. Den sidste ting er systemet til artikel-kommentarer, som jeg ikke vil skrive mere om her, da jeg har skrevet et helt opslag om det :). Det kan i læse om ude til højre, lidt længere nede. Det var alt for denne gang - fortsat god fornøjelse med Udvikleren.dk :)


Hmmm... I skulle skamme jer !


/Duplex


Det var så den trejde tråd om det emne... Tror du ikke du skulle sende en mail til KasperTSW istedet?



t