ide til udvikleren.dk

Tags:    udvikleren.dk

jeg er her fornyligt begyndt at pogrammere i sproget python som faktisk er meget effektivt til en stor del opgaver og syntes egentligt at det fortjener sin egen artikel afsnit samt forum

grunden til forslaget er også at jeg tror det vil trække en del flere til udvikleren..

måske bare en tåbelig tanke men tænk over det




jeg er her fornyligt begyndt at pogrammere i sproget python som faktisk er meget effektivt til en stor del opgaver og syntes egentligt at det fortjener sin egen artikel afsnit samt forum

grunden til forslaget er også at jeg tror det vil trække en del flere til udvikleren..

måske bare en tåbelig tanke men tænk over det


Grunden til mange sprog ikke har deres egen sektion er at der ikke er nogen artikler om dem. Du kan altid skrive en artikkel om et sprog der ikke har dets egen, ved at skrive den under "diverse artikler".



Mvh,

Thomas Nielsen



User
Bruger #80 @ 22.01.03 09:04
Som Darkstar siger, er det muligt at tilføje artikler til kategorien 'Diverse' - Hvis mange så er interesseret i artiklen/artiklerne og der kommer flere, så vil der selvfølgelig blive oprettet en kategori til det specifikke emne.

>>>Mansword

realname: Daniel Kristensen



Problemet med Diverse-artikler er at hvis Kasper mener de ikke hører til her, bliver de afvist. Før HTML-sektionene kom skrev jeg en rimelig stor artikel om HTML, den blev afvist og væk var den artikel. Det var selvfølgelig mit eget problem at jeg ikke havde taget en backup. Et par måneder efter kom så HTML/CSS-delen.

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/



t