Reklamer

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Er jeg den eneste der synes at de reklamer der er i 1. indlæg i en tråd er vildt irriterende?

/data



Er jeg den eneste der synes at de reklamer der er i 1. indlæg i en tråd er vildt irriterende?

/data


De kunne i det mindste sætte det under brugernavnet, så det ikke kom til at genere nogen.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/



Er jeg den eneste der synes at de reklamer der er i 1. indlæg i en tråd er vildt irriterende?

/data

De kunne i det mindste sætte det under brugernavnet, så det ikke kom til at genere nogen.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/


Ja, jeg synes at banneret i toppen og reklamen for filmzonen ude til højre er rigeligt...

Kasper, kunne du ikke rette det, så det kun er folk der ikke er registrerede der ser reklamen i indlægene, mens dem der er registrerede slipper?

/data



Jeg svarer lige jer 2, samt de andre der sikkert vil stille samme spørgsmål :)

>Er jeg den eneste der synes at de reklamer der er i 1. indlæg i en tråd er vildt irriterende?

Nej, det er du højst sandsynligt ikke. Det er jo desværre sådan, at hvis jeg ønsker at fortsætte med at tilbyde nye og spændende funktioner, og fortsætte med at have den samme store lyst til at gøre Udvikleren ENDNU bedre, så er det nærmest nødvendigt at tjene lidt penge på det. Indtil videre har jeg indsat de bannere i forums som en test, for at se om det er noget værd. Er det ikke det, bliver de fjernet. Det er _aldrig_ min intention at genere brugerne, specielt ikke hvis det kan undgås :). Personligt er jeg dog ikke generet af dem, må jeg indrømme, og jeg er nok en af dem der læser flest forum tråde, tror jeg næsten :)

>De kunne i det mindste sætte det under brugernavnet, så det ikke kom til at genere nogen.

Det var også min intention, men jeg kunne ikke lige få den til det. Løsningsforslag skal være velkomne, hvis nogen kan få det til at stå pænere :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster




Det var også min intention, men jeg kunne ikke lige få den til det. Løsningsforslag skal være velkomne, hvis nogen kan få det til at stå pænere :)


(Se ovenfor)

Derudover: Kunne du ikke smide reklamen i en boks i højre side, nedenunder "Søg på udvikleren.dk" boksen? Eller i toppen over "Info" boksen?

/data
[Redigeret d. 06/02-03 18:04:13 af data]



>Ja, jeg synes at banneret i toppen og reklamen for filmzonen ude til højre er rigeligt...

Filmzonen forsvinder snart, til fordel et Inforce/Webhotel.net logo og beskrivelse af deres sposorat. Det er den (billige, imo) pris jeg/vi betaler for så god hosting :). Topbanneret vil køre et stykke tid endnu, og det er da mit håb at der senere vil komme "rigtige" annoncører derop, da jeg jo ikke som sådan tjener noget på dem der kører nu.

>Kasper, kunne du ikke rette det, så det kun er folk der ikke er registrerede der ser reklamen i indlægene, mens dem der er registrerede slipper?

Det ville desværre ikke give særligt mange visninger, så det ville aldrig blive noget der bare kom i nærheden af at være god forretning - desværre. Jeg kunne selvfølgelig lave en ordning med at man betalte et slags abbonement, for så at slippe _totalt_ for reklamer. Men det er der nok ikke lige nogen der er interesseret i :). Så længe folk ikke kan se det kloge i at betale et lille beløb for at bruge en god service, så må man, desværre, for jeg bryder mig bestemt heller ikke om det, døje med bannerreklamer. Jeg synes selv at Udvikleren.dk har været holdt så reklamefrit som jeg har kunne, og der har aldrig været popupreklamer, rolldown osv. Bare simple bannere, der efter min mening dårligt nok forstyrrer, og samtidig er udvalgt så de i det mindste er bare _lidt_ relevante.

Og inden jeg bliver jagtet af hundredevis af paniske brugere: NEJ, der kommer ikke brugerbetaling på Udvikleren.dk lige foreløbigt, måske aldrig nogensinde!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Er jeg den eneste der synes at de reklamer der er i 1. indlæg i en tråd er vildt irriterende?

/data


Jeg synes sq ikke det gør noget, at der er kommet lidt reklame på udvikleren.dk. Kasper skal jo trods alt også have lidt for at drive sitet, så derfor synes jeg tråde som denne, slet ikke hører hjemme her, imo.

btw, synes at der på det seneste, er begyndt at dukke mange negative tråde op her, som kritiserer sitet. Det synes jeg er en dårlig udvikling, som bør stoppes med det samme! Jeg vil godt se bare én af jer stable et site som udvikleren.dk på benene, for det er sq ikke nemt, når man tænker på hvor langt Kasper er nået med det. Så derfor synes jeg ikke der er plads til den "uargumenterede" kritik, som de fleste kritik-tråde er!

Dette var som sagt bare min mening...



hmm... jeg må sige at jeg også selv startede med spørge kasper hvad de gjode der.. og måske i en lidt negativ tone... men.. nå ja.. sitet skal drives, det skal udvikles, og det ta´r tid og penge.. så det er nu retfærdigt nok med lidt reklamer.. og det er trodsalt bedre end et irriterende popup vindue som åbnes vær gang man åbner en tråd..

Med venlig hilsen
Ken Christensen



og det er trodsalt bedre end et irriterende popup vindue som åbnes vær gang man åbner en tråd..


Jeg vil næsten gøre alt for at undgå popupreklamer. De er uhyre forstyrrende for ens besøg på et site, hvilket jeg selv oplever dagligt (desværre). Desværre kan man jo komme ind under et reklamenetværk der har den slags i rotation, hvilket nok er min største årsag til ikke at søge om at komme med i sådan et netværk. Derfor sætter jeg naturligvis stor pris på folk der vælger at støtte Udvikleren ved at klikke på et banner, hvis der er noget der er bare lidt interessant. Den slags skal naturligvis IKKE overdrives, så får jeg bare problemer med dem jeg viser banners for :).

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Derudover: Kunne du ikke smide reklamen i en boks i højre side, nedenunder "Søg på udvikleren.dk" boksen? Eller i toppen over "Info" boksen?


Så ville det jo være på ALLE sider? Lige nu er det kun på eForum's tråde, på hvert 8. post. Det virker da, på mig i hvert fald, som bedre end på alle sider?

Som sagt er dette ikke noget jeg har besluttet skal være her for evigt. Jeg tester det, for at se om det er en god ide. Hvis jeg må konkludere at det ikke er en god ide, vil jeg fjerne det igen. Lige nu er det altså i en testperiode :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Derudover: Kunne du ikke smide reklamen i en boks i højre side, nedenunder "Søg på udvikleren.dk" boksen? Eller i toppen over "Info" boksen?

Så ville det jo være på ALLE sider? Lige nu er det kun på eForum's tråde, på hvert 8. post. Det virker da, på mig i hvert fald, som bedre end på alle sider?


Hvis de er i bunden af boksene til højre er de mindre i vejen, og så er jeg egentlig ret ligeglad med om de er på hver side (det giver i øvrigt flere visninger)

Hvad med at lægge det op til afstemning på forsiden? Så kan du se hvad folk synes.

/data



<< < 12 > >>
t