Forbedringsforslag til artikler

Tags:    udvikleren.dk

Hejsa,

Jeg sidder i en situation hvor jeg skal have skiftet udbyder til mit internet, og derfor også websted (ikke at der er noget, men ...).
I den sammenhæng sad jeg og kiggede mine artikler igennem og fandt at ihvert fald en af den har et eksternt link til et kode eksempel, som ligger på mit nuværende netsted. Det er jo ikke smart, når jeg nu skifter udbyder.

Jeg bemærkede også nogle småting som jeg egentlig godt kunne tænke mig at redigere.

Så her er et forbedringsforslag:
Kunne man ikke gøre det muligt for artikel forfatteren at redigere i en artikel, ligesom man kan med forum indlæg? Alternativet er jo at man skal oploade artiklen igen, og hvis ikke admin/co-admin lige er opmærksom på det, har man jo lige pludselig to (eller flere) udgave af samme artikel.
---
Thomas Due
tdue@mail.dk



<snip kode ideer>
Med det nye artikel system er det muligt at redigere i godkendte artikler, og indsende ændringen hvor efter en Admin/Co-admin kan godkende eller afvise opdateringen.

For at ændre en artikel fra det gamle system skal det ske manuelt, jeg poster lige senere idag hvordan det gøres lettest for dig.

Mvh,

Thomas Nielsen



Beklager mit svar blev lidt forsinket...

Der er p.t. ikke noget automatisk system til opdatering af gamle artikler, så du kan emaile den opdaterede verion til mig, og så skal jeg nok sørge for den kommer ind i systemet.
Husk: Send mig også en udviklerbesked så jeg ved opdateringen virkelig er fra dig :)


Mvh,

Thomas Nielsen



t