Synes det er lidt trist!

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Det er, synes jeg, generende at folk er begyndt at skrive:
1. Reklame for deres website
2. Navne på grupper de har oprettet
3. E-mail
4. Icq nummer

Og så videre..
I bunden af de indlæg de gør i forarene!

En lille bebærkning som "Keep up the good work", eller "Livet er for kort til at kede dig" er hyglig og giver en god stemning!
Og hvis folk virkelig kan have interesse i at kontakte personen, er det da også OK.

Men alt det andet, der nemt kan fylde 6-8 linier gør at det bliver utrolig tungt at læse indlægene!

Og det er også lidt dobbelt moralsk at folk gør det - og for lov til det.
Der har kørt stor dabat om de reklamer der er på sitet, når vi brugere ligger vores hjemmeside link ud er det da ligeså meget reklame? Eller Hvad?
(En lille appel til folk om at stoppe denne udvikling)

Synes i gør et rigtig godt stykke arbejde!

Peter Jensen



Hej Peter...

Og det er også lidt dobbelt moralsk at folk gør det - og for lov til det.
Der har kørt stor dabat om de reklamer der er på sitet, når vi brugere ligger vores hjemmeside link ud er det da ligeså meget reklame? Eller Hvad?
(En lille appel til folk om at stoppe denne udvikling)


Det har du vel lidt ret i :). 6-8 linier er helt sikkert også for meget. En mulighed kunne være at gøre det ligesom på Usenet, hvor det ikke er "tilladt" at have signaturer på over 4 linier - det er så inklusiv navn, kontaktinfo og hvad man nu ellers ønsker at putte i sådan en. Jeg vil helst ikke til at bruge tid på at kode noget der forhindrer folk i at have flere end 4 linier, ikke mindst fordi det vil kunne omgåes, men man kan jo gøre ligesom på Usenet, og minde folk pænt om det :). Et regelsæt for brug af forums på Udvikleren.dk ville være et rigtigt godt indslag - måske nogen kunne have lyst til at forme en gruppe der holder sådan et regelsæt opdateret og korrekt?

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



"Men man kan jo gøre ligesom på Usenet, og minde folk pænt om det :)
. Et regelsæt for brug af forums på Udvikleren.dk ville være et rigtigt godt indslag - måske nogen kunne have lyst til at forme en gruppe der holder sådan et regelsæt opdateret og korrekt?"

Det lyder som en rigtig god idé, vil gerne selv være intiativtager til sådan en gruppe.
Vil gøre det i morgen! For mine øjne er snart ikke meget værd mere.

Håber på at jeg kan yde til at Udvikleren bliver endnu hyggeligere ;-)

Mvh.
Peter Jensen



>Det lyder som en rigtig god idé, vil gerne selv være intiativtager til sådan en gruppe.
Vil gøre det i morgen!

Lyder rigtigt godt! :). Lad det være en åbn gruppe, så kan alle interesserede komme med forslag. Jeg har i hvert fald selv et par ting jeg synes bør være med.

>Håber på at jeg kan yde til at Udvikleren bliver endnu hyggeligere ;-)

Det håber jeg da meget på :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



User
Bruger #80 @ 18.02.03 18:13
Nu har denne tråd kørt i snart et par dage...

Jeg er helt sikkert enig i at det er, for at sige det rent ud, PISSE irriterende, at se på flere linjer med reklame. Efter min mening er 2 linjer max. Og ingen kontaktinfo overhoved, det kan findes under ens profil, hvis man ønsker at folk skal kunne kontakte en...

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword



Jeg syntes at det er ok, med web adresse!
Der var for mange klager over mit signatur, og måske var det også for langt. Det syntes jeg også selv :) men det var slet ikke det jeg skulle sige.
Jeg er meget sikker på, at Peter Jensen mener mig, i hvertfald det med gruppe.
Men jeg syntes ikke, at det er at reklamere, når man skriver grupens navn for neden.
Jeg syntes at man skal gå hen til den person, og sige det til ham, istedet for at sætte det op i en tråd ;)
Men nu har jeg ihvertfald formindsket min signatur, jeg syntes at det er ok med hjemmeside.....

Med Venlig Hilsen:
Chadi

http://www.chadi.aab-net.dk



- Men nu har jeg ihvertfald formindsket min signatur, jeg syntes at det er ok med hjemmeside.....

Chadi det er ikke for at hakke helt vildt meget på dig, men jeg synes ikke engang det er i orden at sætte dit hjemmeside-link som sinatur. Det har absolute ikke noget som helst med udvikleren at gøre, den eneste der kan få gevinst ud af det er dig. Vi andre kan ikke bruge din hjemmeside til meget.
Jeg synes du i stedet skulle sætte addressen til din gruppe ud, da det har relevans.

Og ja det var for meget at jeg postede min gruppe ud i "Generel programmerin" da den ikke hørte hjemme der. Men at jeg lagde den under "Udvikler -> Udvikler" mener jeg ikke der er noget galt i, da den er til "opslag og lignende" og det må man jo sige det er.

En helt treje ting er, at som man kan se har Kasper og mig i denne tråd snakket om en gruppe med regler for brug af foraene.
Og jeg har påtaget mig denne opgave, men jeg har simpelhen ikke overskud til det, så jeg håber meget på en anden vil gøre det, da jeg synes det er en rigtig god idé kasper har fået der.

Mvh
Peter Jensen



User
Bruger #80 @ 19.02.03 07:43
- Men nu har jeg ihvertfald formindsket min signatur, jeg syntes at det er ok med hjemmeside.....

Chadi det er ikke for at hakke helt vildt meget på dig, men jeg synes ikke engang det er i orden at sætte dit hjemmeside-link som sinatur. Det har absolute ikke noget som helst med udvikleren at gøre, den eneste der kan få gevinst ud af det er dig. Vi andre kan ikke bruge din hjemmeside til meget.
Jeg synes du i stedet skulle sætte addressen til din gruppe ud, da det har relevans.

Og ja det var for meget at jeg postede min gruppe ud i "Generel programmerin" da den ikke hørte hjemme der. Men at jeg lagde den under "Udvikler -> Udvikler" mener jeg ikke der er noget galt i, da den er til "opslag og lignende" og det må man jo sige det er.

En helt treje ting er, at som man kan se har Kasper og mig i denne tråd snakket om en gruppe med regler for brug af foraene.
Og jeg har påtaget mig denne opgave, men jeg har simpelhen ikke overskud til det, så jeg håber meget på en anden vil gøre det, da jeg synes det er en rigtig god idé kasper har fået der.

Mvh
Peter Jensen


Jeg må give Peter fuldstændig ret. Jeg kan ikke se hvorfor vi skal tvinges til at se adressen på CHadi's hjemmeside. Den kan vi garanteret finde under hans profil - hvis vi gerne vil i kontakt med ham.

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword



Jeg må give Peter fuldstændig ret. Jeg kan ikke se hvorfor vi skal tvinges til at se adressen på CHadi's hjemmeside. Den kan vi garanteret finde under hans profil - hvis vi gerne vil i kontakt med ham.


Man må selv bestemme hvad der er i ens signatur, så længe det ikke er "forstyrrende" for andre. Jeg ser ikke noget problem i at fx chadi har et link til sin hjemmeside i sin signatur, men jeg ser et problem i fx 4 links, i en signatur på 8-10 linier! :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster





Det lyder som en god idé det med gruppen.
Menjeg kan ikke oprette en, da jeg har 2 grupper som jeg skal have styr på.
Det jeg syntes var irreterende med dine indlæg, om den der gruppe.
Var at du skrev det to gange. Jeg kan ikke se noget i at der er en web adresse, det forstyrre jo ikke.
Nu har jeg lavet mit signatur om til to linjer, men nu gider jeg heller ikke forkorte de mere :D

Med Venlig Hilsen: Chadi :´(
http://www.chadi.aab-net.dk



"Jeg kan ikke se noget i at der er en web adresse, det forstyrre jo ikke."

Nu er det Kasper der er "overhoved her", så det ender jo sansynligvis med at du får lov til at beholde dit hjemmeside link. Heldigt for dig.

Jeg kom med min mening omkring, hjemmeside-link i sin sinatur, og den er der ikke mange der kan rykke ved. Jeg kan stadig ikke se hvorfor vi skal se på det link. Og som Daniel Kristensen (mansword) siger, så kunne jeg gå ind på Chadi's profil hvis jeg var interesseret.
Punktum.

(Undskyld den negative tone)

Mvh.
Peter Jensen



<< < 12 > >>
t