UdvPulse, Referencer & Teknologier

Tags:    udvikleren.dk

Hvordan kan man få referencer, UdvPulse og teknologier ind i sin profil!?!
Og hvad gør det??



10 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan kan man få referencer, UdvPulse og teknologier ind i sin profil!?!
Og hvad gør det??

Nej det er kun hvordan man får UdvPulse ind, det andet har jeg fundet ud af... :)

UdvPulse er stadig under udvikling og ikke færdigt.


Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Jamen hvor er der så nogle der har det...?


Fordi der er nogle få som har fået lov til at teste det, så det bliver godt og virker når alle andre får lov til at prøve det:)

---
Hilsen Anders



Hvordan kan man få referencer, UdvPulse og teknologier ind i sin profil!?!
Og hvad gør det??


Nej det er kun hvordan man får UdvPulse ind, det andet har jeg fundet ud af... :)



Hvordan kan man få referencer, UdvPulse og teknologier ind i sin profil!?!
Og hvad gør det??

Nej det er kun hvordan man får UdvPulse ind, det andet har jeg fundet ud af... :)

Tror du mener UP (udvikler point), det tjener du ved og hjælpe andre med deres spørgsmål. de vælger så hvem der sakl have pointende der er på spil



man er vel prof.



User
Bruger #80 @ 08.03.03 17:37
Hvordan kan man få referencer, UdvPulse og teknologier ind i sin profil!?!
Og hvad gør det??

Nej det er kun hvordan man får UdvPulse ind, det andet har jeg fundet ud af... :)


UdvPulse er stadig under udvikling og ikke færdigt.


Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword



Hvordan kan man få referencer, UdvPulse og teknologier ind i sin profil!?!
Og hvad gør det??

Nej det er kun hvordan man får UdvPulse ind, det andet har jeg fundet ud af... :)

UdvPulse er stadig under udvikling og ikke færdigt.


Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword


Jamen hvor er der så nogle der har det...?



User
Bruger #80 @ 08.03.03 19:20
Hvordan kan man få referencer, UdvPulse og teknologier ind i sin profil!?!
Og hvad gør det??

Nej det er kun hvordan man får UdvPulse ind, det andet har jeg fundet ud af... :)

UdvPulse er stadig under udvikling og ikke færdigt.


Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword

Jamen hvor er der så nogle der har det...?

Fordi der er nogle få som har fået lov til at teste det, så det bliver godt og virker når alle andre får lov til at prøve det:)

---
Hilsen Anders


Så vidt jeg husker ER der allerede lagt et link til en beta udgave her på sitet. Men det er ikke færdigt endnu!

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword



Så vidt jeg husker ER der allerede lagt et link til en beta udgave her på sitet. Men det er ikke færdigt endnu!

Herligst
Daniel Kristensen aka. mansword


Der er vist ikke lagt link ud på sitet men os på IRC har fået det...Er det menningen at den selv skal ligge det op i ens profil når man bruger programmet eller hvad ?



Der er vist ikke lagt link ud på sitet men os på IRC har fået det...Er det menningen at den selv skal ligge det op i ens profil når man bruger programmet eller hvad ?


Mener også kun det er os på IRC der har fået det.
Meningen er at den skulle kunne auto pulse så den selv ligger det op f.eks. hvert 10 min. Ellers kan man trykke pulse selv, og det vil så blive uploaded:)

---
Hilsen Anders



Hvordan kan man få referencer, UdvPulse og teknologier ind i sin profil!?!
Og hvad gør det??


UdvPulse er som sagt ikke færdigt, der mangler stadig noget PHP arbejde... Og der skal også kodes lidt sikkerhed, før den bliver officiel.

Men jeg kan love at der ikke er så lang tid tilbage, som der har været ;)



Siden jeg nu sidder og kdoer på det, vil jeg lige opsummere hvad der p.t. er implementeret:
Der er en beta forbindelse mellem klienten og sitet, derfor har vi valgt at vise stats for UdvPulse i de personer der deltager i beta-testingen's profiler for at det mere aktivt kan følges.
Det er ikke en helt offentlig beta endnu, da der stadig er en del småfejl der vil irritere mange og resultere i alllt for mange bug-reports til mig :D

Mvh,

Thomas Nielsen



t