Banned fra #udvikleren.dk...

Tags:    udvikleren.dk

Da jeg sad på irc idag blev jeg pludselig banned og der stod at jeg skulle fjerne et google script jeg havde kørende, okay jeg fjernede scriptet men kunne ikke komme ind igan efter jeg var banned. jeg tænkte okay de har sikkert bare banned mig i en 5 minuters tid.
jeg ventede 20 min og prøvede igen, men NEJ, din ip er banned...
der er nu gået 1 og 30 min og jeg kan stadig ikke komme ind!
det er lidt irreterende!
Kan de admins ikke administrere den chan eller hvad?


Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\



Såvidt jeg kunne se, var det ikke et permanent ban... ?[Redigeret d. 18/03-03 19:37:15 af Mads S.]



Da jeg sad på irc idag blev jeg pludselig banned og der stod at jeg skulle fjerne et google script jeg havde kørende, okay jeg fjernede scriptet men kunne ikke komme ind igan efter jeg var banned. jeg tænkte okay de har sikkert bare banned mig i en 5 minuters tid.
jeg ventede 20 min og prøvede igen, men NEJ, din ip er banned...
der er nu gået 1 og 30 min og jeg kan stadig ikke komme ind!
det er lidt irreterende!
Kan de admins ikke administrere den chan eller hvad?


Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\

Du var blevet advaret, så kan ikke se hvad problemet er...
Desuden blev ban-tiden sat til 120 min = 2 timer!

Hilsen Peter aka XtenS
xtens@beerteam.dk



Du var blevet advaret, så kan ikke se hvad problemet er...
Desuden blev ban-tiden sat til 120 min = 2 timer!

Ja jeg blev sikkert advaret men jeg så ikke lige de advarelser!
jeg er jo ikke kun på #udvikleren.dk...
man kunne da lige pm mig!
og 2 timer for en fejl i etr script i kunne have kicket mig med en besked om at jeg skulle fjerne det!


Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\



Jeg har mange prøvet at fortælle de admins, nogle ting om administration.

Men du kan ligeså godt opgive det, de gør ikke en skid ved det - og lytter ikke til hvad man siger!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/



Jeg har mange prøvet at fortælle de admins, nogle ting om administration.

Men du kan ligeså godt opgive det, de gør ikke en skid ved det - og lytter ikke til hvad man siger!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/


Nej jeg er nu heller ikke så tilfreds
med den administration

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
/!\\ Problemer er til for at blive løst :) /!\\




Men du kan ligeså godt opgive det, de gør ikke en skid ved det - og lytter ikke til hvad man siger!!


Jeg ved ikke om jeg er særlig enig i jeres lille "debat".
Selvfølgelig er det da irriterende at blive banned i 2 timer, _men_ du er blevet afvaret en del gange.
Jeg mener det er Mansword (Daniel), der gjorde det i går.
Jeg gjorde det selv idag. Hvis man ikke har gjort noget ved det inden da, er det så ikke lidt ens egen skyld?

Hvis i er utilfredse med noget, så priv det til Kasper, eller en af co-admins'ne, eller post det her på udv.dk

Med venlig hilsen
Ken Christensen
[Redigeret d. 18/03-03 20:20:44 af Ken Christensen]



"Hvis i er utilfredse med noget, så priv det til Kasper, eller en af co-admins'ne, eller post det her på udv.dk"

Det er prøvet!!

Men I må sgu da forhelvede snart åbne øjnene... der er ikke nogen udover jeres egne venner, som siger at Udvikleren har en god administration - og så selvfølgelig dem der render rundt og fedter og kun tør have den mening "bosserne" har!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/



Personligt har jeg heller ikke meget til overs for håndteringen af administrationen. Det kan bl.a. nævnes, at jeg engang ventede omkring 3 uger på at få godkendt en bog-anmeldelse, hvilket er uacceptabelt.



Personligt har jeg heller ikke meget til overs for håndteringen af administrationen. Det kan bl.a. nævnes, at jeg engang ventede omkring 3 uger på at få godkendt en bog-anmeldelse, hvilket er uacceptabelt.


Jeg syntes administrationen er god nok. I skal huske på at Kasper har også andre ting han skal have lavet, han kan jo ikke hele dagen godkende artikler og bøger (eller afvise)!
At blive bannet fra #udvikleren.dk er irreterende, men man er selv uden om det!
Læs evt. reglerne.....

Med Venlig Hilsen: Chadi
http://www.chadi.aab-net.dk



"Hvis i er utilfredse med noget, så priv det til Kasper, eller en af co-admins'ne, eller post det her på udv.dk"

Det er prøvet!!

Men I må sgu da forhelvede snart åbne øjnene... der er ikke nogen udover jeres egne venner, som siger at Udvikleren har en god administration - og så selvfølgelig dem der render rundt og fedter og kun tør have den mening "bosserne" har!!

Mark H. Jensen
mouzulu@hotmail.com
www.freewebs.com/mhj/

Jeg må indrømme at der er en/flere af de admin/coadmins der er lidt for magtliderlige, dog er der da også folk der gør et godt arbejde!
-
neuroman? det' da mig :D
Aloha - Er du fresh???



t