Ros samt forslag.

Tags:    udvikleren.dk

Hvis jeg skulle give prisen for -Bedste danske website for programmører-, ville jeg uden tvivl give den til jer -Udvikleren.dk
Der mangler ikke meget, og alle kan være med. Selve siden er udemærket designmæssigt, og brugerfunktionerne er i top.

Og så var der det forslag...
Ligesom boomtown.net gjorde engang, kunne i lave en klient som man kunne logge på med uden om selve sitet. Altså et lille program som man kunne logge på med, hvor man derefter f.eks fik stillet en IRC-klient til rådighed der joinede ens gruppes channel, samt #udvikleren.dk. Samme tid kunne klienten bruges til post, og redigering af egen konto. I tænker sikkert... hvad i alverden skal vi med det?... Jo man har hurtigere adgang til egne oplysninger, og kommer lettere i kontakt med ens medlemmer i grupperne.

Men lav den nu ikke i java vel! :) ... jeg hader java



Og så var der det forslag...
Ligesom boomtown.net gjorde engang, kunne i lave en klient som man kunne logge på med uden om selve sitet. Altså et lille program som man kunne logge på med, hvor man derefter f.eks fik stillet en IRC-klient til rådighed der joinede ens gruppes channel, samt #udvikleren.dk. Samme tid kunne klienten bruges til post, og redigering af egen konto. I tænker sikkert... hvad i alverden skal vi med det?... Jo man har hurtigere adgang til egne oplysninger, og kommer lettere i kontakt med ens medlemmer i grupperne.

Men lav den nu ikke i java vel! :) ... jeg hader java


Den klient findes allerede. Dog kun som betaversion. Du kan downloade den ved http://www.udvikleren.dk/udvclient/UdvClient_public_beta_2.zip . Du skal ind i kontrolpanelet og angive et klientpassword under klientindstillinger. Så kan du bruge den ved at indtaste dit UdvID og passwordet i programmet. Programmet indeholder de nyeste nyheder, nyeste tråde, udvalgte tråde, de grupper du er medlem af, dine buddies, din Udviklerpost og meget andet.

Og programmet er ikke Java. programmet lægger sig i baggrunden nede i systembakken og forstyrer derfor ikke. Den giver så besked når der kommer en ny tråd.

Andreas Andersen
www.friserverplads.dk/asp-nuke/



Nå der kan man bare se! Jamen så er der jo ikke mere at komme efter... tak for det.



Måske var det lidt for tideligt at jeg skrev det tidligere indlæg. Klienten er dog ikke helt som jeg beskrev, så den kunne jo forbedres.



Hvorfor hader du Java?



Måske var det lidt for tideligt at jeg skrev det tidligere indlæg. Klienten er dog ikke helt som jeg beskrev, så den kunne jo forbedres.


Jeg tror ikke det kommer. Som Kasper skriver i det forum der er oprettet til at diskutere UdvClient er det vigtigt at sitet stadigvæk er et website og at UdvClient er "lille".

http://udvikleren.dk/eforum/forum.php?f=19



t