Jeg tester bare

Tags:    test

<< < 123 > >>
Jeg tester hvad der sker hvis jeg trykker flere gang på knappen -Send- med uden at vente
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959



Jeg tester hvad der sker hvis jeg trykker flere gang på knappen -Send- med uden at vente
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

det er da fint :) .....



Jeg tester hvad der sker hvis jeg trykker flere gang på knappen -Send- med uden at vente
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

det er da fint :) .....



Jeg tester hvad der sker hvis jeg trykker flere gang på knappen -Send- med uden at vente
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

det er da fint :) .....



Jeg tester hvad der sker hvis jeg trykker flere gang på knappen -Send- med uden at vente
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959


CHadi, der er måske en grund til at du ikke skal trykke flere gange :) Under alle omstændighedder, kunne du ikke bare have lavet en tråd, lavet et svar til den tråd, og trykke en masse gange på send. Så havde du ikke ødelagt forsiden på udvikleren.dk :D

-------------------------------------------
Geek by nature
Linux by choise
-------------------------------------------
---------Jesper aka Blackduck---------



[Redigeret d. 19/12-03 15:52:34 af Jesper Mikkelsen]



Jeg tester hvad der sker hvis jeg trykker flere gang på knappen -Send- med uden at vente
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

CHadi, der er måske en grund til at du ikke skal trykke flere gange :) Under alle omstændighedder, kunne du ikke bare have lavet en tråd, lavet et svar til den tråd, og trykke en masse gange på send. Så havde du ikke ødelagt forsiden på udvikleren.dk :D

-------------------------------------------
Geek by nature
Linux by choise
-------------------------------------------
---------Jesper aka Blackduck---------



[Redigeret d. 19/12-03 15:52:34 af Jesper Mikkelsen]

Ja det passer hvad du siger. men jeg tænkte mig ikke lige om da det skete :( .. Det var meningen at jeg ville gøre som du sagde, altså oprette en tråd og så svare i den.. men jeg tænkte mig ikke lige om da jeg trykkede ca. 10 gange på Send knappen
Det må i altså undskylde.. jeg vil gerne bede Admin/Co-admin om at slette mine tråde.. jeg er altså meget ked af det der skete..
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

[Redigeret d. 19/12-03 15:57:42 af CHadi]



Så har jeg rettet op på det hele.. :-)


--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin



Mange tak! Og nu kan jeg teste ! :)
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959



Mange tak! Og nu kan jeg teste ! :)
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959



Findes der ikke en løsning på det? Sådan at et indlæg ikke bliver tilføjet hele tiden?
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959



Findes der ikke en løsning på det? Sådan at et indlæg ikke bliver tilføjet hele tiden?
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Man kunne vel disable den med javascript når der klikkes på den... Men det behøves vel ikke? Udviklerene her inde er vist gamle nok til at forstå at et klik er nok:P



-----
Et liv uden PHP er et liv uden liv
--
GOD JUL!

[Redigeret d. 19/12-03 16:58:52 af PHP-nørden]



<< < 123 > >>
t