RTKernel-c hjælp til opsætning ?

Tags:    c++ c++

Hej !!!
Er der nogle af jere udviklere der kan hjælpe mig med RTKernel-c ver 4.5 ?
Jeg vil gerne bruge den i Borlands MSDos compiler, men kan ikke finde udaf at sætte den op.

Jeg har sat compileren optil at pege på include filerne og lib filerne og source filerne, men programmet vil gerne kompilere med ikke lave en exe file som normalt.

Er der nogle af jere der har rodet med den slags og vil hjælpe mig, så vil jeg sætte stor pris på det.

Jeg skal lave et program der læser ind fra den ene seriel port og skriver ud til den anden seriel port. Og herved kunne det være en fordel for mig at kunne arbejde med multi - tasking i dos. (Tidsdeling)

Janus

P.s Programmet hedder Real Time Kernel....

Håber der er en der sidder inde med noget information. Har brugt et program der ligned for mange år siden, men husker ikke hvordan man satte det op.




5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Er der nogle af jere der har rodet med den slags og vil hjælpe mig, så vil jeg sætte stor pris på det.


Start med at fortælle hvor man kan finde detdersens RTKernel. Desuden kunne det være rart med lidt mere info end "Det virker ikke". Prøv at skrive hvad der går galt, hvilke fejlmeddelelser du får etc.

/data




Programmet kan findes på http://www.on-time.com/index.html?page=download_rtkernel.htm
. (i en demo version) Hvilket skulle være helt ok til at starte med. (Jeg er har den rigtige version pga. firma politik hvad angår betaling og alt det der)

Er ved at kopiere manuellen til kernel.... Prøver lige at se om jeg kan finde udaf det.....

Hvis du kender noget til denne Real Time Kernel må du meget gerne sige til....

Jeg har ikke fået den til at linke programmet.


[Redigeret d. 07/11-02 13:52:02 af Janus S. Andersen]



Programmet kan findes på http://www.on-time.com/index.html?page=download_rtkernel.htm
. (i en demo version) Hvilket skulle være helt ok til at starte med. (Jeg er har den rigtige version pga. firma politik hvad angår betaling og alt det der)

Er ved at kopiere manuellen til kernel.... Prøver lige at se om jeg kan finde udaf det.....

Hvis du kender noget til denne Real Time Kernel må du meget gerne sige til....

Jeg har ikke fået den til at linke programmet.


[Redigeret d. 07/11-02 13:52:02 af Janus S. Andersen]


Kender det desværre ikke...

/data



Hej
Hvis der er nogen som jeg der skulle komme til at rode med RTkernel4.5 og har problemmer med at få den til at virke er løsningen følgende:
1. Install bc45
2. Install RTKC45 i mappen c:\\RTKc45 (ikke andre steder)
3. Start Bc45 og under "option" vælges "projekt" og herunder ændres include til at hedde følgende
"c:\\bc45\\include;c:\\RTKc45\\include"
og det samme glæder lib ændres til "c:\\bc45\\lib;c:\\RTKc45\\lib"

4. Opret et projekt med et navn
5. I dette projekt indsættes filen (rtktl.lib), før den cpp file der skal kopileres. (dette var den fejl jeg lavet)

NB : Når projektet oprettes vælges at projektet skal kopileres som en std. dos file, eller kan der opstå problemmer.

Hygge folkens og mange tak for hjælpen



Der var ikke nogen der hade en løsning ellers ville jeg gerne give personen de 50 ups.
Nu tager jeg den selv

Hygge



t