#include - hvor ledes der ?

Tags:    c++ diverse

Når man include'r med <filnavn> hvor leder C++ linkeren så ? og kan man selv redigere/opsætte paths ? (jeg har problemer med java native metoder. javah.exe danner en .h fil som #include'r <jni.h> som compiler'en/linkeren ikke kan finde!)




2 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Når man include'r med <filnavn> hvor leder C++ linkeren så ? og kan man selv redigere/opsætte paths ? (jeg har problemer med java native metoder. javah.exe danner en .h fil som #include'r <jni.h> som compiler'en/linkeren ikke kan finde!)


Der bliver søgt i der dir, som kildefilen ligger i, plus de specificere standard dirs :)
Kan ikke huske hvor man kan indstille disse dirs, det er også forskelligt fra compiler til compiler.

M.V.H.
Loke Dupont aka colde
ICQ: 130413033 MSN: the_colde@msn.dk MAIL: me@colde.dk WWW: http://colde.dk IRC: #colde @ irc.quakenet.org



Når man include'r med <filnavn> hvor leder C++ linkeren så ? og kan man selv redigere/opsætte paths ? (jeg har problemer med java native metoder. javah.exe danner en .h fil som #include'r <jni.h> som compiler'en/linkeren ikke kan finde!)

Hvilken compiler bruger du?

/data



t