Mangler include filer

Tags:    c++ c++

Jeg har hentet dev-c++ men når jeg skal til at compile skriver den erros om at include filerne ikke er der jeg tjeket, og de mangler, så mit spørgsmål er; kan det være rigtigt at man frigiver et program som Dev-c++, uden at alle filerne er der eller er det mig der ikke har installeret det rigtigt?

//søren



5 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har hentet dev-c++ men når jeg skal til at compile skriver den erros om at include filerne ikke er der jeg tjeket, og de mangler, så mit spørgsmål er; kan det være rigtigt at man frigiver et program som Dev-c++, uden at alle filerne er der eller er det mig der ikke har installeret det rigtigt?

//søren


Det gør man, fordi Dev-c++ kan bruge andre kompilere end bare mingW.
Du har ganske enkelt hentet den forkerte af dem.

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.



Du har sikkert hentet den allernyeste beta udgave, og der er der mange bugs. Du kan læse om hvordan du retter dem her: http://www.bloodshed.net/dev/gcc32.txt

Problemet er at den nyeste udgave benytter Gcc3.2, og der er det sket en del ændringer. Så jeg vil anbefale at du istedet downloader:
Dev-C++ 5.0 beta 7 (4.9.7.0) (10 MB) with Mingw/GCC 2.95.3

Den virker ganske fint.

//Martin Wolf aka,
PazO




Jeg har hentet dev-c++ men når jeg skal til at compile skriver den erros om at include filerne ikke er der jeg tjeket, og de mangler, så mit spørgsmål er; kan det være rigtigt at man frigiver et program som Dev-c++, uden at alle filerne er der eller er det mig der ikke har installeret det rigtigt?

//søren



[ Hej :o)
Ja det kan sagtens være at du mangler nogle include filer. Du skal tænke på at dine include file jo bruges til dine komandoer. Så det kommer jo an på hvilket program du skal lave. Hvis du f.eks. skal kunne sætte et eksternt app. op via din komputer, så skal du have de include filer til netop dette app. osv.

//Dennis



Hov jeg er vidst kommet til at trykke forkert... sry :)

//Martin Wolf,
aka. PazO[Redigeret d. 12/01-03 17:14:55 af Martin Wolf]



Hov jeg er vidst kommet til at trykke forkert... sry :)

//Martin Wolf,
aka. PazO[Redigeret d. 12/01-03 17:14:25 af Martin Wolf]



t