Er du med i konkurrencen?

Tags:    udvikleren.dk

User
Bruger #58 @ 03.09.02 22:48
Hvis du deltager i konkurrencen så skriv et svar på den her tråd, og evt. hvilket sprog du arbejder med :)

Jeg skriver selv i Delphi. Jeg startede med FreePascal, men af en eller anden grund virkede den koompilerede DLL ikke med Lasses program. FreePascal løsningen var ellers dobbelt så hurtig som Delphi løsningen, selv med samme kildekode. :(

/G4S - not gas
www.g4s.dk -> IRC stats - scramblebot - mIRC scripts



Jeg prøvede at lave dll'er i både c++ og c#, men kunne heller ikke få nogle af dem til at virke med Lasse's program. Jeg har kigget lidt på nettet, og det ser faktisk ud til at være en længere process at konvertere c++ dll'er til Delphi.

Hvor om alting er har jeg aldrig programmeret et Delphi program i mit liv, men jeg har nu alligevel taget udfordringen op, og er næsten færdig med en hovedet under armen løsning.

Den skal selvfølgelig optimeres i alle ender, men det er jo det sjove :-)

/Jakob Justsen



User
Bruger #58 @ 06.09.02 18:50
<quote>Jeg prøvede at lave dll'er i både c++ og c#, men kunne heller ikke få nogle af dem til at virke med Lasse's program. Jeg har kigget lidt på nettet, og det ser faktisk ud til at være en længere process at konvertere c++ dll'er til Delphi.</quote>

Jeg tror du skal erklære en function lidt a'la det her (c++ er ikke lige min stærke side :):

Fold kodeboks ind/udKode 


og den skal så eksporteres fra din dll. Ikke andet!

/G4S - not gas
www.g4s.dk -> IRC stats - scramblebot - mIRC scripts



Jeps, det var det jeg gjorde. Men jeg kunne ikke få det til at virke. Okay, prøvede heller ikke særlig ihærdigt, men blev ved med at få fejl når dll skulle linkes med test programmet. Så jeg gik bare direkte videre til Delphi.

Mvh.,

Jakob Justsen

<quote>Jeg prøvede at lave dll'er i både c++ og c#, men kunne heller ikke få nogle af dem til at virke med Lasse's program. Jeg har kigget lidt på nettet, og det ser faktisk ud til at være en længere process at konvertere c++ dll'er til Delphi.</i><b>]</b>

Jeg tror du skal erklære en function lidt a'la det her (c++ er ikke lige min stærke side :):

Fold kodeboks ind/udKode 


og den skal så eksporteres fra din dll. Ikke andet!

/G4S - not gas
www.g4s.dk -> IRC stats - scramblebot - mIRC scripts





t