UdvClient: Beta 2 er klar!

Tags:    udvikleren.dk

<< < 12 > >>
Så fik jeg endelig sat næste beta version sammen. Programmet er nu tæt på at ligne noget som hele Udvikleren kan få glæde af, men feedback modtages fortsat _meget_ gerne. Jeg har stadig lidt småting som jeg gerne vil have med, men det må blive i næste betarelease :). Her er en liste over ting som jeg har "pillet" ved :P

- Farveændring på fonten i newstickeren - forslag modtages _meget_ gerne til hvordan den skal se ud :)
- Mulighed for at se grupper på samme måde som buddies
- Sider skal åbnes, skulle nu meget gerne blive åbnet i et nyt browservindue, i stedet for et eksisterende
- Ny startup skærm. Viser også seneste begivenheder
- Indstilling til at lade klienten starte minimeret
- Programmet kan nu kun være åben én gang - ikke flere instanser
- En række mindre fejlrettelser

Beta 2 kan hentes fra http://www.udvikleren.dk/udvclient/UdvClient_public_beta_2.zip - husk at fortælle hvad i synes. Rigtig god fornøjelse :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Jeg ville bare gøre dig opmærksom på at News Stickeren er ikke særligt glad for "&" tegnet, da denne laver en understregning på bogstavet der efterfølgende kommer...


www.andreaslinks.tk - Company Site
www.ournameclan.tk - AA : O Clan site[Redigeret d. 28/02-03 20:08:38 af Andreas Hartvig(A.L.P)]



Så fik jeg endelig sat næste beta version sammen. Programmet er nu tæt på at ligne noget som hele Udvikleren kan få glæde af, men feedback modtages fortsat _meget_ gerne. Jeg har stadig lidt småting som jeg gerne vil have med, men det må blive i næste betarelease :). Her er en liste over ting som jeg har "pillet" ved :P

- Farveændring på fonten i newstickeren - forslag modtages _meget_ gerne til hvordan den skal se ud :)
- Mulighed for at se grupper på samme måde som buddies
- Sider skal åbnes, skulle nu meget gerne blive åbnet i et nyt browservindue, i stedet for et eksisterende
- Ny startup skærm. Viser også seneste begivenheder
- Indstilling til at lade klienten starte minimeret
- Programmet kan nu kun være åben én gang - ikke flere instanser
- En række mindre fejlrettelser

Beta 2 kan hentes fra http://www.udvikleren.dk/udvclient/UdvClient_public_beta_2.zip - husk at fortælle hvad i synes. Rigtig god fornøjelse :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Ser nice ud. Men jeg ville nok mene at du burde hente xptheme fra www.jrsoftware.org og lige tilføje den til uses, så xp brugerne får noget "xp skin" på programmet. Ellers meget rart, er specielt glad for at jeg med min kæmpe firewall os kan bruge det.

Mvh
Kaare



Fold kodeboks ind/udKode 



Yes :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster[Redigeret d. 04/05-03 21:57:10 af ]



Så fik jeg endelig sat næste beta version sammen. Programmet er nu tæt på at ligne noget som hele Udvikleren kan få glæde af, men feedback modtages fortsat _meget_ gerne. Jeg har stadig lidt småting som jeg gerne vil have med, men det må blive i næste betarelease :). Her er en liste over ting som jeg har "pillet" ved :P

- Farveændring på fonten i newstickeren - forslag modtages _meget_ gerne til hvordan den skal se ud :)
- Mulighed for at se grupper på samme måde som buddies
- Sider skal åbnes, skulle nu meget gerne blive åbnet i et nyt browservindue, i stedet for et eksisterende
- Ny startup skærm. Viser også seneste begivenheder
- Indstilling til at lade klienten starte minimeret
- Programmet kan nu kun være åben én gang - ikke flere instanser
- En række mindre fejlrettelser

Beta 2 kan hentes fra http://www.udvikleren.dk/udvclient/UdvClient_public_beta_2.zip - husk at fortælle hvad i synes. Rigtig god fornøjelse :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster


Nå ja, og igen. Kunne du ik os lige smække listen over online udviklere på?

Mvh
Kaare



Hvad med at når man åbner vinduet så åbner det på skærmen fx på midten eller der hvor man lukkede det. Det er irriterende at det meste ligger uden for højre-nederste hjørne



Kan der ikke være noget statistik, fx at der står hvor mange nye poster der er i Delphi-forumet siden en nulstilling?

ps. En løsning til &-problemet er at erstatte alle & med &&.



Synes det skulle være så man kunne højre klikke på ikonet når den var i tray, også trykke opdater.

Ellers synes jeg som sagt før at den er fin:)

---
Hilsen Anders



Hvis jeg har ændret mit Username er det det jeg skal skrive i User ID for at logge ind, ingen problemer der den logger fint ind, men hvis jeg afslutter klienten bliver den sur vil den slet ikke gemme noget.

Kan I ikke lave så at det ikke behøver at være et tal man skriver i User ID? Det virker jo fint med Username.

Emil Melgaard
emil.melgaard@private.dk
- Admin på gruppen Delphi spilprogrammering.
http://www.delphispilprogram.udvikleren.dk



Hejsa endnu et lille forslag.

Ligesom din profil i, så kunne det være fedt hvis der f.eks. blev vist ens UP et eller andet sted i programmet:)

---
Hilsen Anders



Det kunne være smart hvis man kunne se læste/ulæste forum tråde ligesom man kan når man kigger på oversigten i forummet.



<< < 12 > >>
t