Spam

Tags:    udvikleren.dk

<< < 123 > >>
Lige nu er der 21 online udviklere. De fleste er på siden UdvClient (med et link der fører til forsiden af sitet) Er der virkelig så mange på siden http://udvikleren.dk/settings.php?mode=clients eller er det fordi UdvClient laver "Online udviklere liste - spam" ??



Hej Jesper...

Lige nu er der 21 online udviklere. De fleste er på siden UdvClient (med et link der fører til forsiden af sitet) Er der virkelig så mange på siden http://udvikleren.dk/settings.php?mode=clients eller er det fordi UdvClient laver "Online udviklere liste - spam" ??


En af de smarte ting ved UdvClient er netop at den holder dig forbundet til sitet. Så hver gang programmet henter information fra serveren, sørger den også lige for at markere dig som online. Det betyder at folk ser dig som online, og kan sende beskeder til dig som du så modtager igennem klienten, ligesom hvis du var online på sitet :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



Men min UdvClient er for det meste minimeret nede i hjørnet af skærmen og så ser jeg jo alligevel ikke hvad der sker på sitet. Der står godt nok noget med "vis påmindelse når"... men jeg har aldrig set det og ved ikke helt hvad det betyder. Kun at der skrives med fed skrift i oversigten over udvalgte indlæg hvis der er kommet nye indlæg. Det ser jeg først når jeg åbner vinduet.
Hvad er egentligt meningen med at opdatere med et bestemt intaval.



Men min UdvClient er for det meste minimeret nede i hjørnet af skærmen og så ser jeg jo alligevel ikke hvad der sker på sitet. Der står godt nok noget med "vis påmindelse når"... men jeg har aldrig set det og ved ikke helt hvad det betyder. Kun at der skrives med fed skrift i oversigten over udvalgte indlæg hvis der er kommet nye indlæg. Det ser jeg først når jeg åbner vinduet.
Hvad er egentligt meningen med at opdatere med et bestemt intaval.


På min client, fås der besked om når der f.eks. kommer post, som en lille påmindelse der pupop'er op nede i hjørnet, eller når der kommer svar på en af mine udvalgte tråde. Tror det er sådan på de version'er der er offentlige.

---
Hilsen Anders



Så må det være fordi jeg ikke har været ved min computer når det er sket. Det kunne være rart hvis fx det lille ikon skiftede når der var nye indlæg eller post.
Det gør min printer, der kommer en rød streg over den når man slukker den.



Hmm... jeg syntes også det er lidt urimeligt at der også står når man er på clienten fordi man får fx ikke besked om nye forum emner....bare en kommentar

mvh.
Lasse Espeholt
webmaster for espeholt.dk



Hmm... jeg syntes også det er lidt urimeligt at der også står når man er på clienten fordi man får fx ikke besked om nye forum emner....bare en kommentar

mvh.
Lasse Espeholt
webmaster for espeholt.dk


Hvad er der så sejt ved at stå som om man er på listen, det er da kun smart andre kan se man er på :), jeg har f.eks. lige fået besked om dette indlæg, hvilket jeg føler er ganske smart!, så behøves man ikke heletiden side og realode siden. Det er jo ikke ligefrem fordi man bliver registreret som mere online i det hele (jeg vil faktisk tro ens Antal gange online bliver mindrere!).

Hvis det endelig er så slemt, så er UdvClient i offenligt beta, så du kan da selv bruge den? :p

---
Hilsen Anders



Det er jo ikke ligefrem fordi man bliver registreret som mere online i det hele (jeg vil faktisk tro ens Antal gange online bliver mindrere!).


Sikker?




Det er jo ikke ligefrem fordi man bliver registreret som mere online i det hele (jeg vil faktisk tro ens Antal gange online bliver mindrere!).

Sikker?


Er ikke sikker, men efter min bedste overbesvisning øges antal af "Antal gange online" under ens profil, hver gang session er lukket hvilket normalt er efter 20 min, også åbnes igen. Da udvClient henter hver 5 min, så vil man ikke nå at blive ofline inden den igen siger man er online. Derfor ville jeg ikke tro den registrere det på profil siden, der kan selvfølgelig være ting der gør det ikke er rigtigt.
Det ville jeg tro, men som sagt er jeg ikke sikker.

---
Hilsen Anders



Så min Antal gange online har ikke noget at gøre med hvor tit jeg er på udvikleren.dk men hvor tit jeg tænder min computer?



Så min Antal gange online har ikke noget at gøre med hvor tit jeg er på udvikleren.dk men hvor tit jeg tænder min computer?


Har noget at gøre med når du går på udv.dk med over 20 mins mellemrum, bliver den engang højerede. Det er ikke hver gang du skifter side...

Efter hvad jeg tror, men du kan jo spørge Kasper (kan jeg også)

---
Hilsen Anders



<< < 123 > >>
t