eForum - Udvikleren.dks nye forum system?

Tags:    udvikleren-info

Hvis i kigger i menuen over forums, vil i se at der er tilføjet et nyt punkt, nemlig eForums. Det et et Forum system jeg selv har udviklet, med en masse spændende nyheder. For det første er det brugerbaseret, det vil sige at man skal være tilmeldt som Udvikler for at skrive i det. Det betyder at alle eForums vil kende jeres navn og e-mail adresse, samt at i har mulighed for at lave jeres egen signatur, der altid indsættes når i skriver (signaturen kan allerede nu defineres i jeres Udvikler kontrolcenter). Den største forskel er dog at eForum også understøtter jeres UP, det vil sige at i nu kan (og bør) udlove UP for svar på jeres spørgsmål, hvilket forhåbentligt vil sætte endnu mere gang i konkurrencen om de berømte UP :-). Men hop ind i eForum, se hvad det drejer sig om, og fortæl mig så hvad i synes! Skal jeg skynde mig at oprette de resterende eForums, eller skal vi fortsætte med de gamle Phorums? Og husk at eForum indtil videre er beta, så finder i fejl eller ting i synes burde være anderledes, så fortæl mig det endelig!



t