Ny Udvikleren.dk!

Tags:    udvikleren-info

Well, som i (forhåbentligt) kan se, er den nye version af Udvikleren.dk kommet op! Jeg har knoklet hårdt i et par uger, simpelthen fordi jeg har glædet mig til at vise jer det :-). Designet har fået en ordentlig overhaling som i nok kan se, men også teknikken bag er blevet optimeret lidt. Derudover er der kommet en masse nye ting og funktioner! Det største er jo nok den nye reference/teknologi funktion, der kan gøre jeres profiler endnu mere interessante, ikke mindst for eventuelle arbejdsgivere der leder efter dygtige Udviklere! Jeg har nemlig fået henvendelser fra flere firmaer, der efterspurgte bedre muligheder for at finde deres nye medarbejdere her på Udvikleren.dk. Derfor er der også kommet en ny job sektion, som næsten burde være selvforklarende :-). Jeres Kontrolcenter er også bygget helt om, så det er langt mere overskueligt. I kan nu finde de forskellige ting i menuen til højre, når i er inde i Kontrolcentret. eForum er blevet bygget om så jeg nu kan oprette grupper der indeholder forums, det skal i nok få at se når jeg endnu engang udvider Udvikleren med nye sprog. Desuden har Lasse Hjorth været så flink at løbe al eForum koden igennem, og lige givet det lidt optimering, så det gerne skulle køre en del hurtigere nu. Brug også jeres nye Buddy list funktion til at holde styr på de folk i kender her fra Udvikleren.dk! Der er også en masse andre småting som jeg ikke kan huske lige nu, men dem opdager i nok undervejs :-). Kommentarer er som altid meget velkomne! Rigtig god fornøjelse...



t