Er der en grafiker gemt i dig?

Tags:    udvikleren-info

I så fald har du nu mulighed for at hjælpe Udvikleren.dk, og samtidig score lidt UP :). Jeg arbejder i øjeblikket på en ny version af Udvikleren.dk (der går dog lidt tid endnu, har mange ideer der skal laves), og vil gerne indføre muligheden for at Udviklere kan få vist et lille "ansigt", når der postes i eForum. Jeg er ikke selv den store grafiker, desværre, så jeg håber at nogen af jer er kan klare det :). Hvis i ikke helt ved hvad det er jeg snakker om, kan i tage et kig på fx xplayn.com, der bruger dem. Udvikleren.dk giver 5000 UP til en person der kan lave en hel samling, på fx 10-20 ansigter, samt evt. et mindre antal UP til Udviklere der bare bidrager med et enkelt eller to. Ansigterne skal være i størrelse 32*32, eller evt. 48*48 (har ikke helt bestemt mig endnu), og må gerne være i en stil der passer til Udvikleren.dk, så lidt nørdede ansigter vil nok være i den rette stemning :). Dog må der også gerne være lidt variation, så der er noget for enhver smag. Forslag modtages helst i "Kommentarer til Udvikleren.dk", med et link til billederne, så alle har en mulighed for at se/kommentere dem. Håber at i synes at denne lille "konkurrence" er en sjov ide, og kommer i gang med at lave nogle sjove ansigter :)




t