Endnu en Udvikleren.dk :)

Tags:    udvikleren-info

Så blev det sørme til _endnu_ en ny version af Udvikleren.dk! Jeg redesignede sitet fordi jeg pludselig fandt en masse ting jeg gerne ville lave, så selv om det måske kan se sådan ud, så er det bestemt ikke kun designet der er ændret! Vi har fået en FAQ sektion, vi har fået en IT nyheds sektion, en "Udvalgte tråde" funktion (den skal i nok blive glade for!), samt en ny afstemnings funktion med mulighed for at brugere kan foreslå afstemninger. Det er dog bare lige de ændringer jeg kan komme i tanke om. Næsten alt er blevet tweaked lidt hist og her :). En af de ting som jeg startede på før det nye design, og som nu endelig er blevet så godt som færdigt, er co-admin systemet! Specielle brugere har adgang til at slette/lukke eForum tråde, deaktivere slemme brugere, slette link, downloads osv. Når fx et link slettes af en co-admin, fratrækkes brugeren der har tilføjet linket straks de UP han/hun har fået for at tilføje det link. Det skulle gerne udelukke at folk scorer lette UP på at tilføje dårlige/ligegyldige ting. For at sikre mig at co-admins ikke bare går amok, er det primært folk jeg kender fra Udvikleren.dk's chatrum der får lov til at være co-admins. Og apropos chatten, vil jeg slutte denne nyhed af med at nævne den nye chat sektion, hvor du kan følge lidt med i hvad alle os tosser på chatten laver, samt naturligvis selv deltage! Rigtig god fornøjelse med Udvikleren.dk! Som sædvanlig er kommentarer meget velkomne i "Kommentarer til Udvikleren.dk", også når i finder fejl som jeg har overset ;). Klokken er jo trods alt ved at være mange...



P.S Tak til egeriis for de fine små ansigter han har lavet! Alle har mulighed for at vælge det ansigt de nu synes passer bedst til dem under jeres Udvikler Kontrolcenter! Ansigterne vises næsten over alt på Udvikleren, specielt i eForum!



P.P.S Hele 8 nye artikler er det blevet til mens jeg har gået og puslet med den nye version. De er tilføjet nu - tak til forfatterne :)



t