Bannere igen?!?

Tags:    udvikleren-info

Ja, men kun midlertidigt, i hvert fald for denne gang :). Det er sådan at jeg sammen med en kammerat kører siden hosted4free.dk. Det er en side hvor vi, helt gratis, tilbyder at hoste folks hjemmesider. Der er PHP, egen MySQL database, mail adresse, FTP adgang og meget mere, og det er som sagt helt gratis. Vi har været nødt til at stoppe med at tage nye brugere ind, da vores server simpelthen ikke kan klare presset, og nu kommer jeg så til hvorfor der er kommet reklamer her på Udvikleren: kan vi skrabe penge nok sammen til en ny server, kan vi nemlig tage flere brugere ind, og vi er endda så heldige at vi med en rackserver, kan komme på en langt hurtigere forbindelse! Disse bannere er derfor sat op til fordel for eksisterende samt nye brugere af hosted4free.dk, hvilket sikkert også er en del af jer :). Ingen gider dog at kigge på grimme reklamer, så lad mig sige det ligeud: Jo hurtigere vi får nogle penge ind, jo hurtigere kan jeg fjerne reklamerne igen. Dermed siger jeg ikke at i skal snyde og klikke løs på samme banner, det vil kun bringe os i problemer!! Når du kommer forbi siden, så klik på et banner eller to. Det tager meget kort tid, men betyder meget for os og en masse brugere! På forhånd tak for jeres støtte!



t