Hov? Ny webhost!

Tags:    udvikleren-info

Så skiftede Udvikleren sørme host :). Der har desværre længe været lidt hastighedsproblemer med den tidligere host, men fordi jeg har brugt dem i så lang tid, og generelt været rigtigt godt tilfreds, har jeg ikke rigtigt fået gjort noget med det. Daniel Kristensen her fra Udvikleren mente dog at han sagtens kunne gøre det bedre, så nu bliver Udvikleren hostet af Inforce (som driver www.webhotel.net), og det er endda helt gratis, via en sponsoraftale med Inforce. Der skal lyde et stort tak til Inforce fra min side af, og når i selv har oplevet hvor hurtigt Udvikleren.dk pludselig kører, vil i sikkert også have lyst til at takke dem :). Daniel har skrevet en fin artikel om den nye host, som bestemt er spændende læsning - Inforce kører et imponerende hosting firma, må man sige :). Derudover er der lavet en fin lille pressemeddelelse, også af Daniel Kristensen, som kan læses her. Sitet kører på adressen http://udvikleren.webhotel.net, indtil Udvikleren.dk domænet er redelegeret. Hostskiftet kan godt medføre mindre fejl, selvom vi efterhånden har været hele sitet igennem og rettet nogle stykker.. Støder i ind i fejl, må i meget gerne lige rapportere dem i "Kommentarer til Udvikleren.dk" :). Udover det vil jeg som sagt bare sige tusind tak til Inforce, og god fornøjelse til alle brugerne, der nu endelig gerne skulle få den hastighed i fortjener :)



t