Forumbannere...

Tags:    udvikleren-info

Der blev i løbet af sidste uge indsat bannerreklamer ind i Udviklerens eForum system. Det betyder at der nu vises et mindre banner i toppen af hvert forumindlæg. Derudover vil der vises et banner i samme stil, hver gang der har været 8 indlæg i en tråd (hvilket dog ikke sker så tit igen). Dette er gjort for at teste partner-ads.com, og se om de kan tilføre Udvikleren.dk en lidt sundere økonomi :). Jeg ville helst nøjes med de bannere i ser i toppen, men det har været svært at finde folk der er interesserede i at annoncere, indtil videre i hvert fald. De bannere i ser i foraerne har dog en fordel: Har i først klikket på ét af dem i løbet af dagen, bliver de ikke vist resten af det døgn. Håber at i vil støtte Udvikleren ved at klikke på et enkelt banner om dagen - jeg har selv udvalgt de bannere der vises, ud fra ting jeg ved ville interessere mig bare lidt, dvs. de lidt mere teknisk orienterede bannere :). Som sagt er dette kun på prøve. Det er ganske muligt at jeg fjerner det igen, men som det er nu, vil jeg mene at det burde være til at leve med for alle. For dem der måtte være interesserede, har vi haft en diskussion om netop disse bannerreklamer. Den kan læses på http://www.udvikleren.dk/eforum/thread.php?f=8&t=124.



t