Ny reklamepartner, væk med forumbannere

Tags:    udvikleren-info

Som den opmærksomme bruger sikkert har lagt mærke til, er der blevet ændret på bannerne her på Udvikleren.dk. Den korte version er at Udvikleren.dk nu samarbejder med AdLink om levering af reklamer. Forumbannerne er fjernet indtil videre (regner ikke med at de kommer igen), og AdLink's reklamer er kommet ind i toppen af sitet. Til dem der har en masse spørgsmål om ting som popups osv. har jeg skrevet en lidt længere version af denne nyhed, der kan læses lige her - jeg vil bede alle der eventuelt ønsker at starte en vred diskussion om emnet, om at læse denne tekst først. Derudover besvarer jeg naturligvis gerne spørgsmål, der kan sendes enten via kontaktformularen eller via Udvikleren's kommentarforum. Jeg håber at I også kan se potentialet i at Udvikleren får en seriøs reklamepartner, fremfor de knap så seriøse der desværre har plaget sitet et par gange. Det var alt for denne gang - fortsat rigtig god fornøjelse med Udvikleren.dk. Jeg håber at i vil fortsætte med at gøre det til Danmarks allerbedste side for programmører og andet godtfolk :)



t