Ændringer på sitet

Tags:    udvikleren-info

Jeg har i går og i dag lavet en række ændringer, som jeg lige vil nævne for jer, så i husker at lægge mærke til dem :). For det første har jeg lavet lidt flere muligheder for dem af jer der bruger grupperne (det er der heldigvis en masse af jer der gør). Det er nu muligt at se, på medlemsoversigten, hvornår et medlem sidst har været online på gruppen. Desuden er det nu muligt at slette nyheder, samt forum indlæg/tråde. Det er både co-admins og admins der kan gøre dette, dog kan co-admins kun slette nyheder tilføjet af sig selv. Forslag til andre ting er som sædvanligt velkomne :). Derudover har jeg pillet en hel masse ved den måde de forskellige forums bliver vist her på Udvikleren. Hvor visse forums før blev vist direkte i menuen, og andre gemt væk i underkategorier, er det nu lavet sådan at kun hovedkategorierne vises. Dette er gjort for at der bliver lidt mere struktur over det, og alle forums har lige høj prioritet (jeg satser på snart at lave en funktion der gør ens mest brugte forums lettere tilgængelige). Det er også gjort for at gøre plads til nye kategorier og nye forums, så det er der også ændret en del ved! For det første er der oprettet 2 nye kategorier, nemlig Hardware/software, og scripting. Hard/soft har fået et par forums til Windows og til Linux/Unix, og flere kan tilføjes senere, hvis i synes. Scripting har fået mIRC script, da mange interesserer sig for dette, og så er JavaScript/VBScript flyttet derover. PHP og ASP er rykket over til hjemmeside-sektionen, og kategorien med Delphi, Java osv. har skiftet navn til Applikations programmering. Jeg kunne ikke rigtigt finde på noget der beskrev det bedre, men forslag er naturligvis velkomne :). Det var vist det hele. Artikel sektionen passer efterhånden ikke særligt godt ind, og jeg kunne godt tænke mig at lave den om til at fungere lidt bedre. Jeg vil meget gerne høre om i har nogen ideer til hvordan det smartest kan gøres. Forslag er i det hele taget meget velkomne :). Fortsat god fornøjelse med Udvikleren.dk!



t